En koskaan tykännyt luontodokumenteista kun mä en vaan kestä katsomista jos vaikka miekkavalas syö hylkeitä. (nyyh) Nyt jokin aika sit tein muutokseen et päätin uskaltaa katsomaan ja se minkä dokkarin katsoin oli netflixistä 72 vaarallista eläintä Aasia. AIvan uskomttan siisti ja ihan käsittämömän hyvin kerrottua ja toteutettu eläindokkari joka hakkaa jonkin avaraluonto jne muut eläindokumentit mitä joskus vilkaissut niin ihan 100-0. Sen katsottua tuli pirun kova matkakuume lähteä Intiaan joka on kyllä masokistista dokumentin nähtyä niin siinä huomaa Aasiasta Intia on ehdottomasti kaikkein vaarallisin paikka vaarallisten eläinten puolesta. Ohimennen sanon et hitto et rupes kiinostaa se Intian kulttuuri miten eläimiä pidetään siellä Intian uskonnossa jumalina, parantavina henkinä, kirottuina paholaisina jotka kiusaa sua kun oot kuoltuas helvetissä. HUOM. tuo ei ollut sit mitään uskontohöpinää vaan oon täysi ateisti, mua kiinnostaa se tuossa uskontoasiassa et miten eläimet vaikka kobra on liitetty uskontoon ja ne sellaiset kobra patstaat temppeleissä jne on tosi makeen näköisiä ja se henkimaailman jutut on siistejä, just esim et joku eläin on sua helvetissä kiduttava, vaikka en todellakaan tuollaisiin usko. mut siis satuhöpinöinä mielenkiintoisia ne Intian eläimet liitettyna henkimaailmaan.
Onko kukaan muu katsonut tuota 72 vaarallista eläintä Aasia? Siitä on myös toinen versio olemassa 72 vaarallista eläintä Latinalainen-Amerikka, joka pitää kahtoa sit kun kerkeää mut siis tuo minkä katsoin niin jäin niin pahasti koukkuun et katoin päivässä tuon 12 osaisen sarjan.
Onko kukaan muu katsonut tuota 72 vaarallista eläintä Aasia? Siitä on myös toinen versio olemassa 72 vaarallista eläintä Latinalainen-Amerikka, joka pitää kahtoa sit kun kerkeää mut siis tuo minkä katsoin niin jäin niin pahasti koukkuun et katoin päivässä tuon 12 osaisen sarjan.