Parhaat demithreadit tänne!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tidus
  • Aloitettu Aloitettu
Eiköhän nuo Demin jutut liene ihan normaaleja tuossa iässä tytöillä.. ei nyt ainakaan meikäläistä naurattanut. Tosin viestien tiheydestä päätellen kannattaisi ehkä koodata joku chatti sinne.

Demi.fi on monille hyvä paikka oman itsetunnon kohottamiseksi teinityttöjen kustannuksella. Osa tuonne kirjoittelevista on trollaavia nörttejä. Ei kiitos.

"Kehonrakenn us."

Ei ole urheilulaji. Se on kauneuskilpailu.

Itse käyn salilla 6 kertaa viikossa ja siihen viel muut treenit(3 kertaa viikossa). Välillä olen aika rikki, mutta onneksi sunnuntaina on lepopäivä
Kiva kiva, jos sunnuntai on vapari niin kuuteen päivään tulee 9 treeniä joista 6 on punttia. Ihme juttu jos kaveri on välillä vähän rikki :P

Ja demi goes seksi:
http://www.demi.fi/keskustelu.php?m=2&f=2&id=1531695

Lihottaako PÄÄRYNÄ??!?!?!

Siis en tarkota että tulis 10kg lisää ku syö yhen päärynän.. tajutte varmaan! Mä oon vähän huolissani ku syön joka aamu, päivä ja ilta muitten ruokien LISÄKS päärynän (eli päivässä kolme) että onko siinä jotain lihottavaa?! Kaloreita tai jotain?!
:jahas:

Ja syksyn kasvatin syömiset: "0900
mustikkajugurt ti

1400
real tonnikalalla
omena
mait o

1700
yksi karkki.:>

1900
uunipe runa
katkarapukastike
salaattia
maito

liik kumiset:
n. 2 km hyöttistä
50 min kävelylenkki."

tän verran syöminen on ihan normaalia, noin 15 vuotiaille tytöille, jotka eivät harrasta treenaamista, katsos kun kaikki eivät välttämättä ole teidän kaltaisianne treenaaja ahmatteja ;)

itsekkin syön tuota luokkaa, ja silti ei ole koskaan nälkä.

Kyllä helvetti kasvava ihminen enemmän ruokaa tarvitsee varsinkin, jos tulee kuitenkin tuo 50 km lenkki ja muut hyötyliikunnat.

lej, no tietenkin sekin. Mutta jos ei vaan ole nälkä, niin sitten ei ole nälkä. Ja jos ihminen laihduttaa hänen pitäisi syödä vähemmän kuin kuluttaa, toisinkuin lihasten kasvattamisessa suurinpiirtein syödään enemmän, kuin liikutaan. :) mutta näin se vaan on.
Ja tietenkin onhan tuo ehkä hieman liian alhainen ruokamäärä, mut joillekkin ei vaan mahdu enempää, mut jos tieten tahtoen nälissään kittuttaa tommosel ruokamäärällä niin se on ihan eri juttu.

Ja 15 vuotiaat muuten harvoin enään pituutta kasvaa, enemmänkin sitä leveyttä.

Väitämpä ajankulukseni vastaan, että kyllä ne 15-vuotiaat aika usein kasvaa vielä kohtuullisen paljon sitä pituuttakin.

Ja mielestäni 15-vuotiaan ei tarvitse varta vasten laihduttaa ellei ole ihan kunnolla läski. Tippuu se paino muutenkin.

Ja jos 15-vuotiaalta ja varsinkin tytöltä kysyy niin harvoimpa niillä omien sanojen mukaan tosiaan nälkä on. 15-vuotias on kuitenkin aika tyhmä.

Back
Ylös Bottom