Et vastannut mun kysymykseen lainkaan. Kerro nyt mitä Röllissä on pielessä sun mielestä ja miten nykypäivän kehonrakennus on muuttunut vaikka sitten Ronnie Colemanin ajoilta? Samat voimamahat siellä protasolla on ja megaisot lihasmassat, jotka ovat olleet sieltä Yatesin ajoista lähtien. Mä näen ainoana erona 90-luvun ja nykypäivän ammattilaisissa, että silloin osattiin hallita poseerauksia paremmin, kuin nykyään. Yatesin aikakaudella kehonrakennus ammattilaistasolla muuttui 70- ja 80-luvuista siten, että äijät alkoi olla aivan järjettömän massiivisia. Ruhl, Coleman, Cutler, Nasser, yms, Kyllä nämä äijät olisi tänäkin päivänä mukana karkeloissa. Eli mun mielestäni ihan samana homma pysynyt sieltä asti. Vai meneekö Tomi nyt jonnekin 80-luvun aesthetic -aikakaudelle, Zane, Labrada, Paris, Ray, Haney, jne? Kehonrakennus on pro tasolla tota itseään, mitä mielestäni Winklaar edustaa. Jos laji ei tällaisessa muodossa kiinnosta, niin silloin varmaan on kyseessä väärä laji, jota seuraat? Mä diggaan ihan älyttömästi noista massamonsuista.