Parhaat bodykuvat vol. 2

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
10532879_10152570867594571_5434485610667789142_o.webp
Körmyt kasassa
Enpä keksiny muuta paikkaa niin laitetaan tänne. Halmo oli faceen lisänny.
Kylläpäs Pekka on keränny massaa :D

Chris Cormierin fysiikasta diggasin aina.
Lisäksi hällä oli valkoihoinen tyttökaveri, jota joskus kuristi ja leipoi turpaan, ku vitutti, pinnat siitäkin.

Chris-Cormier-22_sized.jpg

Franco on kyllä melkoinen kääpiö. Mutta voimaa tais olla aikoinaan aika perkeleesti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo kun kattoo noita kuvia francost ei uskois että olis ollu niin voimakas. Oli hieno fysiikka ylipäätänsä
Katselin wikipediasta Francon tuloksia ja laitetaan nyt tähänkin ettei kaikkien tarvitse kaivella erikseen.

Penkki: 262.5
Kyykky: 297
Mave: 340

Ja kaksinkertainen Mr. Olympia. On se kova setä. Itse oon saman pituinen, mutta noihin tuloksiin on hitusen matkaa.

Zone-sarja -42%
Katselin wikipediasta Francon tuloksia ja laitetaan nyt tähänkin ettei kaikkien tarvitse kaivella erikseen.

Ja kaksinkertainen Mr. Olympia. On se kova setä. Itse oon saman pituinen, mutta noihin tuloksiin on hitusen matkaa.

aika epäinhimillinen penkkitulos nuin kevyellä miehellä :OO mut tuskin valhettakaa on

Powerlifting Best Lifts
Bench press 525 Lbs / 238.35 kg
Squat (exercise) 665 Lbs / 301.91 kg
Deadlift 750 Lbs / 340.5 kg

Tällästä lukee englanninkielisellä wikipedia sivulla.. Ei sillä ettei toikin penkkitulos kova olis :D

Suositut

Back
Ylös Bottom