Parhaat bodykuvat vol. 2

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuosta!

559916_10150616955385997_782771530_n.webp

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Wanha, enkä tosin tiedä mitä tuo fysiikka tässä ketjussa tekee. Täällä kuitenkin lisää kuvia kaverista.

Mä muistelinkin, että olen tuon nähnyt jossakin. Miksi kuva ei tänne kuuluisi, jos se on jonkun mielestä hyvä? Onko sille jotkut kriteerit, että tähän ketjuun saa postata vaan Sergion victory posea mustavalkoisena tai Arnoldin tuplahaukkaa? Mitä se tekee kuukauden idiootti topicissa sitten, mitäs tuossa muuta on, kuin rujon näköinen fysiikka, mikä tekee hänestä idiootin? (Tai mikä ikinä tuonkin ketjun määritys on, alunperin siellä taisi olla joku synthol jamppa ja niitä sinne postailtu).

Mä muistelinkin, että olen tuon nähnyt jossakin. Miksi kuva ei tänne kuuluisi, jos se on jonkun mielestä hyvä? Onko sille jotkut kriteerit, että tähän ketjuun saa postata vaan Sergion victory posea mustavalkoisena tai Arnoldin tuplahaukkaa? Mitä se tekee kuukauden idiootti topicissa sitten, mitäs tuossa muuta on, kuin rujon näköinen fysiikka, mikä tekee hänestä idiootin? (Tai mikä ikinä tuonkin ketjun määritys on, alunperin siellä taisi olla joku synthol jamppa ja niitä sinne postailtu).
Ihan totta, mikä ettei kuuluisi. Hieman tosin silti tahdon uskoa, ettet tosissaan ole sitä mieltä, että tuo ko. kuva olisi yksi parhaista bodykuvista... Enpä toisaalta osaa myöskään sanoa miksi alunperin kuvat tuonne Kuukauden idiootti!! -ketjuun postasin. En varmaankaan keksinyt kuville parempaakaan paikkaa. Eipä sillä toisaalta niin väliäkään ole, lisää kuvia ketjuihin vaan.

On se sen verran järkyttävä, että kyllä se on oikeastaan karulla tavalla hieno :D Sen verran päättäväisen näköinen mieskin vielä!

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom