Paremmat kuulokkeet MuVo N200:n

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
seppo-x sanoi:
Pari-kolme viikkoa sitten oli Oulussa The Plugeja ainakin Hifi Studiolla ja Kodin Anttilan Mustassa Pörssissä. Hifi Studiolla lupasivat 25 eurolla kyseiset kuulokkeet. Päädyin kuitenkin Kossin sangattomiin KSC75 kuulokkeisiin, kun Plugit eivät oikein hyvin istuneet meikäläisen korvaan. Nuitakin kuulokkeita voin suositella. Äänentoisto on erittäin hyvä ja istuvat mukavasti päähän.
Hyvä hyvä hyvä.... :)
En oo vielä päättäny ostanko Plugit vai tollaset "normit" kuulokkeet. Pitää pistää harkintaan myös nuo KSC75:t siksi aikaa kunhan näkee nuo Plugit vähän lähempää.
Pitää käydä hakemassa jommasta kummasta mestasta, että pääsee popittamaan. :whip: :)

ps. seppo-x:lle kiitokset

könt haben sanoi:
Pitää käydä hakemassa jommasta kummasta mestasta, että pääsee popittamaan. :whip: :)

Studiolla ei päässyt testaamaan plugeja, mutta Mustassa Pörssissä oli testikappaleet. Siellä testasin plugien lisäksi nuita KSC75:a ja niihin sitten päädyinkin.

Turun HifiMestasta löytyi Kossin Spark plugit. MuVo:n kuunteleminen muuttui heti mukavammaksi ja helpommaksi. Joutuuhan noita päähän vähän mallailemaan, mutta hyvin ne kyllä paikallaan pysyy. Ulkopuolisia ääniä kuuluu tuskin lainkaan läpi. Voin suositella.

Nostetaas thrediä ylös!
Tietääkö joku, mistä saa Jyväskylästä tai Tampereelta Kossin Spark Plugeja? Kävin tänään Jkl:n Markantalossa ja Anttilassa mutta siellä ei ollut, JklAudioCenter ei taida myydä Kossia ollenkaan. Saahan nuo tilattua netistäkin mutta ois hyvä käydä edes testaamassa, miten nuo sopii.

Nostetaas thrediä ylös!
Tietääkö joku, mistä saa Jyväskylästä tai Tampereelta Kossin Spark Plugeja? Kävin tänään Jkl:n Markantalossa ja Anttilassa mutta siellä ei ollut, JklAudioCenter ei taida myydä Kossia ollenkaan. Saahan nuo tilattua netistäkin mutta ois hyvä käydä edes testaamassa, miten nuo sopii.

Itse ostin omat spark plugini Tampereen Turtolan mustasta pörssistä hintaan 30e. On kyllä loistavat kuulokkeet. Enää ei ole paluuta normaaleihin nappeihin.

Nostetaas thrediä ylös!

Jyväskylässä Free Record shop Foorumissa mainosti oikeen ikkunassaan moisia. Hintaa en muista.

Edit. no sepäs olikin siis Kossin: the plug palokka mitä ne tarjos. ei taida olla sama kampes.

Onko kenelläkään kokemusta KOSS KEB 24 kuullokkeista?

koss_keb24bk.jpg

g_00006050.jpg

Tällasiin sennheiserin CX300:siin olen ollut todella tyytyväinen, ääni ja laatu on jättebra(ainakin spark plugien jälkeen)

Hinta pyörii vissii siinä viidenkybän ympärillä.

Jos nyt lähtee ostamaan hyviä ni kannattaako noita alle viidenkympin kuulokkeita edes harkita?
Tai mikä olisi halvin mahdollinen plug tyyppinen kuuloke?

Eilen kävin Kossin SparkPlugit hakemassa ja ei kyllä ainakaan säväyttäny, vaikka vaihdoin lennosta iPodin mukana tulleiden kanssa.

Pitää vielä testailla, mutta tuo oli ensivaikutelma.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos nyt lähtee ostamaan hyviä ni kannattaako noita alle viidenkympin kuulokkeita edes harkita?
Tai mikä olisi halvin mahdollinen plug tyyppinen kuuloke?
itellä on Creativen 20 euron EP-630 kuulokkeet (löytyy mm verkkokaupasta). omaan korvaan äänenlaatu kuulostaa riittävän hyvältä..

KOSSeille EHDOTON EI.

Ovatko nuo Sennheiserit (CX300) siis nimenomaan äänenlaadultaan Spark Plugeja paremmat? Kaipailisin eritoten täyteläistä bassotoistoa.

Itse olen ollut Spark Plugien äänentoistoon oikein tyytyväinen Creativen orggisplugien jälkeen. Tosin kuuntelen pääasiassa basso/biittivoittoisempaa musaa, ja myönnän että mid-rangen toisto ei välttämättä päätä huimaa Spark Plugeissa (itse soitin voi tietty myös vaikuttaa tähän (Creative ZEN V)).

Testasin Sennheiserin MX500 -norminappeja, ja ne olivat jopa huonommat kuin Creativen OEM-napit. Siis ääni oli todella ohut eikä bassotoistoa ollut oikeastaan ollenkaan. Tosin duunissa mulla on Sennheiserin jotkut ~50-60e DJ-kuulokkeet, jotka ovat oikein loistavat, ja Sennheiserin yleinen statushan on kovaa luokkaa, joten kai nuo MX500set olivat vain jokin lapsus.

Joka tapauksessa nuo Spark Plugit ovat kestävyydeltään aivan paskat. Ostin plugit 19.04.2007 ja kerran olen ne joutunut vaihtamaan, ja huomenna on uusi vaihtokeikka edessä. Ekalla kerralla vasen kanava alkoi menettää voluumiaan erittäin häiritsevästi, ja nyt on vasemman kanavan letku katkennut jackin päästä. Toisaalta hinta oli 23.90e, ja hintaan nähden ääni on mielestäni aivan loistava. Ekaa kertaa korviin nuo änkiessäni alkoi vituttaa miksen ollut aiemmin päivittänyt orkkisplugeja joihinkin parempiin.

Mutta, en silti ostaisi Spark Plugeja enää, juuri tuon kestävyysongelman takia.

Käytän häpeilemättömästi thrediä hyväkseni ja kysyn seuraavaa: kuinka hyvin teidän ämpärisoittimenne radio noukkii signaalia? Saatteko stereona lähetystä Helsingissä? Hölmönä ostin soittimeni radiottomana versiona, ja nyt olen kuunnellut radiota puhelimen kautta, mutta signaali on todella heikko, rätisee ja 90% aikaa tulee monona. Olen siis ajatellut päivittää soittimeni radiolliseen malliin, mutta olisi kiva tietää saako millään MP3-soittimella asiallista stereosignaalia poimittua?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom