Parasta massanlisääjää!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja habalus
  • Aloitettu Aloitettu
mikä teillä on toiminut parhaana massanlisääjänä ?
ajattelin itse hommata vähän MASSAA LISÄÄ!! joten tarvitsen kokeneitten tietoa :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Korkeat kalorit puhtaasta ruuasta. Voit toki litkiä niitä hiilaripommi massanlisääjiäkin jos haluat.

Palautuspizza, jonka päälle on lisätty tonnikalaa, extrajuustoa ja kananmuna. Otetaan tunti treenin jälkeen.

Krice sanoi:
Palautuspizza, jonka päälle on lisätty tonnikalaa, extrajuustoa ja kananmuna. Otetaan tunti treenin jälkeen.

Mmm...fooood...kyllä taian pyyhkiä puoni kaikenmaailman laihdutuslupauksilla.

Paras massanlisääjä on pohjaton ruokahaluni. Myydään eniten tarjoavalle.

RypsiÖljy!?

Moi!

Kertookas mulle tosta rypsäristä et miten se lisää massaa ,kun olen kuullu et auttaa massantuomisessa ja voisitteko jos viittisesti kertoo miten sitä pitää käyttää järkevästi.

~SanSit~ sanoi:
Moi!

Kertookas mulle tosta rypsäristä et miten se lisää massaa ,kun olen kuullu et auttaa massantuomisessa ja voisitteko jos viittisesti kertoo miten sitä pitää käyttää järkevästi.
Massa ei tule salilla vaan ruokapöydässä. Enemmän kaloreita = enemmän massaa.

Massaa lisää ruisleivällä, pastatuotteilla ja niiden kanssa proteiininlähteeksi tonnikalaa ja raejuustoa. Makaronien kanssa joku kevyt tomaattikastike, niin saa satsille makua.

Sotken itse tehosekoittimessa kauraleseitä, proteiinijauhoa, maitoa ja kananmunia juomaksi koska en aina jaksa jauhaa pihviä ja leipää.

Juoppo sanoi:
Massa ei tule salilla vaan ruokapöydässä. Enemmän kaloreita = enemmän massaa.
Tuota tuo on totta, enemmän kaloreita = 20-40% lihaa 60-80% rasvaa.
Paras tapa on syödä maltilisesti, eli yli jäämä kalorit voisivat olla 300-500 ja IMO ei kannata turhaan syödä enempää kuin tuon 500 kaloria yli kulutuksen, sillä rasvaahan siitä tulee ja sitähän ei kukaan vapaaehtoisesti halua.:D

Jos nyt ajatellaan lisäravinnetta, niin sitten Mass Blasta, proteiinia mukavati, halpa hinta ja hyvä maku, käy myös palkkariksi.

Mutta perus sapuskasta ne kalorit kannattaa ottaa, eikä mistään massanlisääjistä, niillä vain täydennetään jos jää vajetta muuten tai kulutus on todella kovaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom