Parasta mättömusaa psyykkaukseen?

Eli tarttisin ideoita. Sellasta todellista mättöö. Joku disturbedkin on ihan ok mut mitä sellasia trashmetal sun muita bändejä on? Ja levyjen nimet olis kiva tietää.

Mokoma on ihan hyvä, suomalaista mättöä. Sitten machine headilla o muutama iskevä kipale.

Slayer, kaikki levyt. Myös Kreator toimii ainakin mulla tuohon tarkoitukseen. Levyinä esim. Coma of Souls ja Violent Revolution.

Ei tätä olis voinu laittaa musiikki puolelle???
Disturbedilla pääsee piiiiiiiiiiiitkälle:D
Kerto säkeisiin asti taukoa ja kertsi kun alkaa niin uutta settiä kehiin:D

IMHO:

Mikään tusinamättö ei ainakaan mulle tuo mitään kunnon agreja tai psyykkaa kaikista kovimpaan suoritukseen. Luulisin, että parhaiten toimivat ne biisit jotka tuo ns. kylmät väreet selkään ym. Olkoon se sitten vaikka Boten Anna.

Parhaiten psyykkaukseen sopii hiljaisuus (eli siis ei häiritseviä ääniä). Muutoin sitten kannattaa kuunnella Megadethia mätön kaipuuseen

Jos kestää pokeri, niin Iniquity on kanssa aika kova. Repeän vain itse nykyisin aina kun kuulen sen "laulajan" "lauluäänen".. se on vain niin korni.

Iniquitystä esimerkkiä löytynee vaikka tästä wanha

Parhaiten psyykkaukseen sopii hiljaisuus (eli siis ei häiritseviä ääniä).
Aivan. Itseäni ainakin ihmetyttää tämä mättömusiikin tarve salilla. Eikö sitä muuten saa fiilistä raudan nosteluun?

Aerobisen kanssa musiikki on ok kun ei tarvitse keskittyä sellaiseen kertalataukseen - latailin juuri ipodiin talven lumihangessa-hervannan-mäkeä-ylös pyöräilyä ajatellen Slayerin tuotantoa - mutta salilla ihan oikeasti häiritsee kaikenlainen ylimääräinen ääni. Eniten vituttaa se kun joutuu kuuntelemaan aamuradion matalaotsaista paskanjauhantaa, mutta ei se saatanametallikaan mitään fiiliksiä saa aikaan tuolloin.

Parhaiten psyykkaukseen sopii hiljaisuus (eli siis ei häiritseviä ääniä). Muutoin sitten kannattaa kuunnella Megadethia mätön kaipuuseen
Kunpa olisikin hiljaista, mutta itsellä ämpärisoitin on mukana yhtä lailla peittämässä NRJ:n, Kiss Fm:n yms. aiheuttamaa melusaastaa kuin latautumisen takiakin.

Joku tekno tai muuten vaa menevä biisi mut jos yritän tehä kunnon sarjaa ja joku paska blackmetal hakkaa täysillä niin rupee vaa vituttaa

Back
Ylös Bottom