Edellä mainittu
http://www.serverimaailma.com/ näyttäis ainakin hinta / specsi suhteeltaan suhteellisen kovalta... 250gt kaistaa kuussa on aika kova, noilla muilla on tyyliin 50 gigaa tohon 45e hintaan. Tiedä sitten millasella kaistalla tuolta saa kamaa ulos.
Mulla on omassa käytössä suncomet halvan hintansa vuoksi. Tähän asti ainakin toiminut moitteetta. Asiakaspalvelu ei vastannut, kun laitoin mailia, ennen kuin ostin, mutta ostin sen paketin sitten kuitenkin. Rajoittamaton kaistan käyttö... mutta enpä ole kyllä testannut että kuinka nopeesti sieltäkään tulee kamat ulos.
Työpaikalla taas on sivut
Nebulalla.. Joka maksaa noihin muihin verrattuna ihan vitusti, mutta kukapa ei maksaisi paria satkua siitä, että saa ihan oikeesti hyvää palvelua ja luotettavuutta?
Kaveri oli tutkimusta (omaan käyttöön) tehdessään, lähettänyt monille noista hostaus firmoista mailia, tarkoituksena testata että kuinka nopeasti vastaavat takaisin. Kysymyksinä mm. miten tosissaan otatte nopean palvelun tms. Hän siis lähetti sen mailin joskus lauantai yönä kahden aikoihin ja aamulla kun heräsi, niin nebulalta oli tullut vastaus joskus kuudelta aamulla, jossa oli selvästi huolella vastattu juuri siihen mailiin, ei siis mitään copy paste paskaa. Tästä voinee päätellä jotain.
Kertaakaan mitään oikeaa ongelmaa ei ole ollut, tukeen on kyllä soiteltu, mutta "ongelmat" ovat olleet lähinnä omaa tyhmyyttä. Aina olen asiantuntevaa palvelua saanut, eikä ole vielä tullut vittuilevaa tukea tuolta vastaan, vaikka mokat ovatkin olleet omassa päässä.
Eli, jos sivuillasi on tyyliin sata kävijää viikkoon, eikä sillä oikeasti ole väliä jos sivut ovat jonkin aikaa poissa käytöstä, niin ota vaikka suncomet. Jos taas pyörität yritystä jolle nettisivut ovat oikeasta tärkeä myyntikanava (esim webkauppa), niin ota Nebula.
Mulla ei siis ole muuta huonoa sanottavaa suncometista, kuin se etteivät vastanneet kyselyyn ennen kuin ostin sivupaketin (+ noi nettisivut on ulkonäöltään aika kauheet).