Paras vessa ever!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huhtamo
  • Aloitettu Aloitettu
Missa on maailman paras vessa missa oot ikina kayny runkulla, paskalla, kusella, laatalla, meikkaamassa?? Se vessa minne ois kaikkein ihaninta ja mukavinta paasta kun kakkihata iskee?

Itse olin Hong kongissa v.2000. Ja siella oli eraan businessrakennuksen 17 kerroksessa aivan alyton hi quality vessa! Paskakopit olivat lapinakyvia, mutta kun oven laittoi lukkoon, niin seinat muuttuivat mustiksi! Oliko tama susta makee piirre vessassa? Entapas kun voit viela paastaa sen kuningaspaskan katsellessasi Hong kongia 17 kerroksesta (lattiastaKattoon) lasin lapi:eek:?? Siella tais vierahtaakin vajaa tunti ku niit maisemisa ihasteli. Ei ees panettanu, mut runkatahan siella silti piti... ku ei millaan halunnu lahtee pois sielta kopista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No nyt veti aika hiljaseks....

Kuulostaa hämmentävän hienolta vessalta, Huhtamo. En kuitenkaan Hong Kongiin asti taida lähteä kokeilemaan.
Täällä antoisimmat sessiot on tarjonnut oma vessa. Oma vessa, paras vessa.

P.S. Jotenkin sykähdytti tuo aloitusposti. Tuijotin seinään ja ihmettelin maailmanmenoa. Sanattomaksi veti.

Oulun pääkirjaston toisen kerroksen oikeanpuoleinen vessakoppi on suosikkini. Siellä on hyvä istuskella ja lukea vaikkapa vanhoja Pahkasikoja tai Suosikkeja.

Japanissa minä olen parhaaseen vessaan tutustunut. Vähän historiaa: Japanilaisilla oli ennen semmosii tosi yököttävii vessoja, jotka näyttivät mini kylpyammeilta mihin sit vaa istuttiin ja alettiin vääntämään. No, aikaa vierähti ja japanilaisista tuli kunnon hitech kansa, nii niistä vessoistahan piti luopua. Eli nykyään on ne vessat kuin länsimaalaisilla, paitsi että niihin ostetaan se juttu joka on tehty muovista erikseen. Siinä sit on radiot ja pyllyn spreijausshittii, lämmönsäätöä ja mitä muuta ritari ässä KITT hilavitkuttimii.

Paras kyl on, että niihin saa semmosen "äänieristyssysteemin", eli pannaan semmonen kahina ääni päälle nii voi pierii ja paskoo mite lystää, eikä naapuri kuule mittään :)

Paras kyl on, että niihin saa semmosen "äänieristyssysteemin", eli pannaan semmonen kahina ääni päälle nii voi pierii ja paskoo mite lystää, eikä naapuri kuule mittään

Tämä olis kyllä hyvä olla Suomessakin käytössä.

Kyllä se on niin että oma vessa on aina paras vessa mutta jos pitäisi joku vieras huussi rankata niin hmm..veikkasin että Espanjassa Lanzarotella hotellin nimeä en muista on ollut paras vessa. Se oli sellainen iso missä oli kylpyhuone samassa, valkoiset seinät, kaakeloidut lattiat ja ikkuna merelle päin. Siellä tuli aina sellainen avara olotila ja ajatukset kirkastuivat :)

Huhtamo on selvästi päässyt jo lauantai-illan tunnelmaan. Onhan se mukavaa silloin tällöin muistella kaihoisasti menneitä. :lol2:

Mä oonki kuullut noista 'tummenevista' vessaovista jossain. Noloa vaan jos ei laita ovee kunnolla kiinni niin sit periaatteessa kaikki näkis :D

Mä en muista olenko jossain ihanissa yleisissä vessoissa ollut... En ole tainnu kiinnittää tarpeeksi huomiota...:rolleyes:

Yhden kerran olin kyllä kylässä eräillä kohtalaisen varakkailla ihmisillä keillä oli sellainen ainakin yksiön kokoinen vessa, siellä oli kattoikkunat, korinojatuolit ja pöytä, sellainen lukupiste ikäänkuin. Parilliset lavuaarit ja kaapistot, suihkunurkkaus ja sellainen 10hlö poreamme. Kaikki oli jotain puuta/marmoria/tähtivaloja katossa jne. Se oli aika törkeen siisti ja tunnustan asioineeni siellä kauemmin kaikissa tarpeissa kuin olis tarvis ;)

Ihan tosissaan, kyllä vessoissa on eroja. En sitten tiedä meneekö nirsous jo yli jos ei suostu tiettyjä huusseja käyttämään...:rolleyes:
Mutta kyllä esim. se ottaa päähän jos salilta tullessa joutuu kaupungilla menemään jonnekin vessaan ja siellä ahtaassa kopissa on kuset valmiina lattialla ja paperirulla tiessään tai sitten se ui lattialla. Ja hiki valuu koko ajan. :curs:

Aloitusviestiä on paha ylittää. Ainakaan teknologian kannalta. Ja muutenkaan.

Koitetaan toista ääripäätä: paras vessa on tietysti ulkohuussi. Mielellään oman mökin huussi. Ja ovi aina levällään. Kaikki mitä ovesta näkyy on mun maita. Siinä kelpaa filosofioida. Ulkohuussiin kuuluu tietenkin olennaisena osana oikeanlainen lehtivalikoima. Vuoden 1982 Seura, jossa Juice valittaa, että Hernekeppi vei vaimoni. Ja vanhoja Aku Ankkoja.

joo,hyvä,lisää vaan tämmösiä..

Sa-int

Aluksi ujostutti tua armeijan vessa, mutta kun pääsi sinuksi oli hauska jutella ja vääntää torttua. 20 -vuotta myöhemmin tuntuis taas kyllä aika oudolta. Ai niin Elisabet tais laittaa sinne ovet.

Tämä?
management.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom