Paras tapa viettää krapulapäivä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rbnqss
  • Aloitettu Aloitettu
Hmm, aika mielenkiintoista että yömättö lisää joillain darraa...? Itselläni täysin päinvastoin: Yöllisellä yhdistelmällä grillimättö+kotiinkävely+runsas vesi+särkylääke on krapula on ainakin mulla aika usein vältetty. Ja ainakin tässä voin puhua suhteellisen vankasta kokemuksesta. Kovin ovat yksilöllisiä nuo piirteet, niinkuin viinapäät ja taipumukset krapulaan yleensäkin.

Onko Fighter1157:lla perustelua miksi juuri noin? Täytyy kyllä sanoa että itselläni krapulapäivät noudattaa juuri tuota kaavaa, eli siinä 14-16 välillä kunnon hesemättö tms. ja sitten loppupäivä kitkutetaan tunalla ja raejuustolla. Kaloreita, kaikesta roskaruuasta huolimatta, tuskin tulee vaikka miten laskis sitä 2500 mitä pelkästään hengailemalla meikäläinen kuluttaa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla kans yömättö+kipulääke nukkumaan mennessä yleensä poistaa koko darran(ellei nyt ole vedetty ihan kauheita koomia).

Joskus jääny syömättä, ja voi jesaja sitä oloa kun krapulassa herää ja on nälkä (verensokeri alhaalla).Sellaista pääkipua ei pitäisi olla olemassa.

Mitäs kun ei tule krapulaa? Siis koskaan. Onko aineenvaihdunnassa jotain vikaa?

Noi särkylääkkeetkään ei mulla oikein vaikuta mitään...

Mistä kyse, onko tätä tutkittu mitenkään?

Noi särkylääkkeetkään ei mulla oikein vaikuta mitään...

Mistä kyse, onko tätä tutkittu mitenkään?

:offtopic:
En tiedä mistä on kyse, mutta sama vika mullakin, eli koskaan ei ole ollut krapulaa, pahaa oloa tai päänsärkyä seuraavana aamuna. Usein on jano jos ei ole muistanut juoda tarpeeksi vettä, niin ja väsyttää ehkä seuraavan päivän. Ja on kokeiltu kaikkea, volyymijuomista, supershotteja, kovaa intensiteettiä:kippis1:. Joskus oon juonut vain sen vuoksi että koitan saada krapulan :D mutta ei niin ei.

Onko Fighter1157:lla perustelua miksi juuri noin? Täytyy kyllä sanoa että itselläni krapulapäivät noudattaa juuri tuota kaavaa, eli siinä 14-16 välillä kunnon hesemättö tms. ja sitten loppupäivä kitkutetaan tunalla ja raejuustolla. Kaloreita, kaikesta roskaruuasta huolimatta, tuskin tulee vaikka miten laskis sitä 2500 mitä pelkästään hengailemalla meikäläinen kuluttaa...

No lähinnä se että AINAKIN testot on alhaalla krapulapäivänä ja koska testo on rasvaa polttava ja lihasta kasvattava hormoni, saattaisi jäädä kaloreiden hyödyksikäyttöaste melko pieneksi --> fläsää. Siksi teen itse näin. Aivan karmea himo muuten kaikkeen roskaruokaan krapulassa mutta eipä tule syötyä sellaisia, ehkä vähän maistuvampaa kotiruokaa vaan.

Muutenkin tuntuu että aineenvaihdunta hidastuisi krapulassa. Tämä on siis vain tuntemus eikä todellakaan mitään faktaa....

En tiedä mistä on kyse, mutta sama vika mullakin, eli koskaan ei ole ollut krapulaa, pahaa oloa tai päänsärkyä seuraavana aamuna. Joskus oon juonut vain sen vuoksi että koitan saada krapulan :D mutta ei niin ei.
Ihan ekana tuli mieleen että iän karttuminen saattaa tuoda krapulan ilot teidänkin ulottuvillenne. En sitten tiedä minkä ikäisiä olette. :)

Krapulahakuisessa juomisessa kannattaa kokeilla hiivaista kotiviiniä/kiljua, väliin voi vetäistä muutaman paukun mahdollisimman erilaisia väkeviä. Veteen ei pidä koskea koko juomasession aikana. :whip:

edit: DISCLAIMER: En ota mitään vastuuta antamieni neuvojen noudattamisesta aiheutuvista seurauksista.

Krapulahakuisessa juomisessa kannattaa kokeilla hiivaista kotiviiniä/kiljua, väliin voi vetäistä muutaman paukun mahdollisimman erilaisia väkeviä. Veteen ei pidä koskea koko juomasession aikana. :whip:

edit: DISCLAIMER: En ota mitään vastuuta antamieni neuvojen noudattamisesta aiheutuvista seurauksista.
Joskus teinivuosina tuota kiljuakin tuli juotua, kun helppoa keinoa saada viinaa ei ollut. Myös kaiken maailman sekajuomiset ym. kokeiltu. Enkä lähes koskaan juo vettä ryypätessäni, vie turhaan tilaa. :D Ja ikää 20.

Mulla on myös pari kaveria keille ei ikinä tule krapulaa. Toinen ryypännyt teinistä asti, toinen aloittanut vastikään 19-vuotiaana. On se kumma juttu...

Carterille onnea krapulan metsästykseen. :thumbs:

Ja ettei menis liian :offtopic: niin itse en syö "krapula"päivänä mitenkään erikoisesti, samat "bodiruuat" kiskon naamaan kuin muinakin päivinä, ellei satu olemaan pidennetty cheatti. :D Eli tarkkailen siis lähinnä viikkotasolla noita syömisiä alkoholin suhteen.

Tulipa paljon hymiöitä. :)

Juotko usein? Itse olen huomannut että mitä useammin tinaa niin sitä huonommin tulee krapulaa. Ainakin itselläni ryyppääminen ehkäisee krapulaa parhaiten.

Juotko usein? Itse olen huomannut että mitä useammin tinaa niin sitä huonommin tulee krapulaa. Ainakin itselläni ryyppääminen ehkäisee krapulaa parhaiten.

Niinpä, olen huomannut saman. Päinvastoin kun yleensä sanotaan, mulla parin päivän putkesta, mikä tosin on aika harvinaista, ei tule krapulaa käytännössä lainkaan. Itsellä kun muuten tota krapulaa pukkaa normaalioloissa oikeen ongelmaksi asti ellei noita kaikkia poppakonsteja ole käytetty. Kyllä se lyhyellä aikajänteellä tottuminen vaikuttaa niin että krapulat ovat lievempiä jos sitä tissuttelee säännölliesti.:kippis1: Samahan se on silti känninkin suhteen.

Teininä en juonut kovin usein, ehkä kerran kuussa, joskus muutamankin. Sitten vuoden pari oli sellasta, että meni ehkä 4-10 kertaa vuodessa, en tarkkaan muista. Tuossa vajaa vuosi sitten rupes kippo maistumaan ja pahin oli kun vuodenvaihteessa olin about viikon putkeen kännissä. Sen jälkeen vähän vähemmän... Lähes kerran viikkoon, joskus parikin (tai harvoin muutamankin). Nyt on ollu sit vähän hiljasempaa (tää viikonloppu selvinpäin) ku pitää kiristellä. Kaks viikkoo ehtii oleen selvin päin ennen juhannusta, sillonhan on ihan pakko. :kippis1:

Ja ei siis ikinä krapulaa.

Tuo krapula on kyllä vähän ihme homma.Aina kuule ihmisten voivottelevan "voe vittu ku on krapula".En tiijä onko tämä nyt joku ylpeydenaihe,mutta tuli tuossa pari vkoa sitten otettua "kuutoset",yx välipäivä ja taas kunnon kännit.Ei tullu edes kunnon krapulaa.
Mutta niin ne viisaat puhuu,että kun on hyvässä fyysisessä kunnossa,ni jaksaa bilettää päivästä toiseen ja krapula on vain pikku väsymys aamutuimaan:rolleyes:

Tuskimpa se mikään ylpeyden aihe on. Paitti jollain teineillä ketä miettii hienoa ku on rapula.

Mutta kyllä sitä miettii välillä että vittu on rapula. Ja miks sitä tuli juotua, kun aamulla herätessä oksennus lentää, päätuntuu hajoovan, kaikki äänet vihloo päässä, juodessa tuntuu että neste kolisee ränniä pitkin alas, ei maistu ruoka, ei saa unta, vitun pöhnänen ja huono olo, kädet tärisee ja kävellessä horjut viellä.

Ja toi vika on kyllä totta.

Älkääs nyt, sitä kovempi teini mitä kovempi valittamaan :D

Hämärä ja viileä huone, paljon vettä/kokista ja vessa lähellä. Siinä mun darrapäivän unelma. Vielä jos sais siinä pari tuntia heräämisestä jotain rasvasta ruokaa nii bueno, yleensä näin hyvin ei asiat ole.

Tänään just pari kaveria totes että parasta dokauksessa on 1. nousuhumala 2. krapula. :lol2: Kanupäivinä on lupa olla ajattelematta ja tekemättä mitään.

Meikäläisellä ei onneksi ihan överidarroja ole ollut, kun ei ole överikännejäkään ollu (joskus ensimmäisiä kertoja juodessa tosin hyvin pudonnut pöntönreunalle laattaamaan kun ei tajunnut kuinka nopeasti mitäkin voi juoda, mutta eiköhän näitä ole sattunut itse kullekin). Itseasiassa tänä vuonna olen kahdesti ollut dokaamassa. Pääsin intistä ja täytin 20. Mutta molemmilla kerroilla parasta darralääkettä on aamupäivästä suihku, safka, masturbaatio ja sängyssä muhiminen & iltapäivästä kanufrendien näkeminen ja edellisillan juttujen kertaaminen.

Hmm, aika mielenkiintoista että yömättö lisää joillain darraa...? Itselläni täysin päinvastoin: Yöllisellä yhdistelmällä grillimättö+kotiinkävely+runsas vesi+särkylääke on krapula on ainakin mulla aika usein vältetty. Ja ainakin tässä voin puhua suhteellisen vankasta kokemuksesta. Kovin ovat yksilöllisiä nuo piirteet, niinkuin viinapäät ja taipumukset krapulaan yleensäkin.
.

Juuri näin. Jos erehtyy baari-illan jälkeen menemään nukkumaan syömättää kunnolla mäkkiruokaa, olo on aivan hirveä aamulla. Jos taas muistaa syödä (muutakin kun ne 2 ruisleipää, tätäkin on kokeiltu), "darra" on aika pienimuotoinen pöhnä.

Tuo vedenjuonti samalla kun kittaa on myös erittäin hyvä, varsinkin kesällä, kun nestehukkaa on jo valmiiksi.

Krapulapäivät vietän yleensä ulkona niin paljon kuin mahdollista, esim. kävelylenkki kevyesti metsässä jne. Raitis ilma virkistää mukavasti!

Edit: Miksi ihmeessä tää on ravinto-osiolla?

Edit: Miksi ihmeessä tää on ravinto-osiolla?

No aluks oli kyse siitä miten palautumisten tai kireenäpysymisen suhteen olis paras tapa viettää se välttämätön paha eli krapulapäivä. Tästä se keskustelu on sitte rönsyilly ja on jo aika :offtopic:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom