Paras tapa polttaa rasvaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jhobro
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Tarkotin lähinnä siis, että olisko käytännössä mahdollista saada bulkista täysi hyöty lihan kasvatukseen ja samalla HIIT:iä käyttämällä pitää rasvat tasasesti samoissa lukemissa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tarkotin lähinnä siis, että olisko käytännössä mahdollista saada bulkista täysi hyöty lihan kasvatukseen ja samalla HIIT:iä käyttämällä pitää rasvat tasasesti samoissa lukemissa?

mahdoton yhtälö. joko lihotaan ja kasvatetaan lihaksia tai sitten laihdutaan ja menetetään lihaksia. tosin aloittelija kehittyy vaikka miinuskaloreilla,mutta ei sitä herkkua kauan kestä..

Onnea valitsemallesi tielle :) Itse alotin kiristelyn 1.11 ja tarkoitus olisi jatkaa jouluun tai pidemmälle.

Miten ihmeessä joku voi saada jotain näkyviä tuloksia noin lyhyellä dieetillä:wtf: Mulla on dieetti ollut päällä 15.9 lähtien (-500kcal ja hieman aerobistakin, enkä tasan ole huijannut itseäni vaan ollut koko ajan tosi kurinalainen) ja ehkä 2kg olen laihtunut:jahas: tosin kunnon jalkareenit aloitin samoihin aikoihin ekaa kertaa joten on voinu ehkä hieman tulla lihasta mutta silti..

Miten ihmeessä joku voi saada jotain näkyviä tuloksia noin lyhyellä dieetillä:wtf: Mulla on dieetti ollut päällä 15.9 lähtien (-500kcal ja hieman aerobistakin, enkä tasan ole huijannut itseäni vaan ollut koko ajan tosi kurinalainen) ja ehkä 2kg olen laihtunut:jahas: tosin kunnon jalkareenit aloitin samoihin aikoihin ekaa kertaa joten on voinu ehkä hieman tulla lihasta mutta silti..

No ehkäpä ne kalorit ei sitten olekaan olleet ihan -500... Kyllähän noilla miinuksilla ois pitäny enempi pudota. Parissa kuukaudessahan saa pudotettua järkevällä tahdilla sen 4-8 kg jopa, joten kyllähän siinä jo muutos näkyy!

mites jos normiruoaalla lähtisitte kokeileen + tuohon päälle protskujuoma/palautusjuoma.

puntti 3x/vko + joka treenin päälle aerooppista 30min:)

näillä meikä päästelee:rock:

e. ja ne alkomahoolit kandee unohtaa

Mulla on dieetti ollut päällä 15.9 lähtien (-500kcal ja hieman aerobistakin, enkä tasan ole huijannut itseäni vaan ollut koko ajan tosi kurinalainen) ja ehkä 2kg olen laihtunut

Ei koskaan kannata uskoa niitä laskuja. Epätarkkuutta löytyy peruskulutuksen arviossa, liikunnan avulla kulutetuissa kaloreissa ja ruokaan liittyvissä kaloreissa, eli kokonaissumman tapauksessa joku +-200 kcal virhe on jo yllättävän tarkka tulos. Kannattaa aina säätää diettiä sen mukaan mitä vaaka näyttää, eikä vain odottaa että todellisuus alkaa totella laskennallista teoriaa.

Jos en tietäisi jo aika tarkkaan mikä on oma kulutukseni, niin vetäisin varmaan oikein reilusti miinuksille (tuohon laskennalliseen tasapainotilaan nähden) ja lisäisin sitten pikkuhiljaa kaloreita kunnes sopiva taso löytyy.

Kannattaa tsekata netistä semmonen kuin Turbulence Training. Siinä vasta tehokas harjoittelumuoto! :thumbs:

Mite olis jos söis kaksi viikkoo vuoropäivinä 3 krt päivässä pinaatti ja tomaatti keittoa, lenkki joka päivä ja treenais 3 krt viikossa ?

ja vetäis tohon vielä vähän reilummalla annostuksella cla ja c4 yms laihdutus valmisteet :D

^Hyvästi lihakset...

Yrittäkää nyt ees pliis lukea vähän noita laihduttamisen perusteita, näitä "hihii alan dieetata syön 1 piparin päivässä" - juttuja ei jaksaisi enää.

Mistä saan selville päivittäisen kalorikulutukseni mahdollisimman tarkasti?

Kohtuu turha nosto tämä, joten tosissaan nyt lukemaan nämä dieetin perusteet tuosta ylhäältä ja sitten kysymään kun on perusteet edes vähän hallussa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom