Paras tapa laihtua ei ole se nopein. "dieetit" ja muut.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja warblow
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Varmaan pointtina oli, että siirtyminen dietiltä toiselle ei ole hyväksi pitkässä juoksussa. Pitäs yrittää löytää se kultainen keskitie. Body-ihmisellä se voisi tarkoittaa muuten tuota pyramidia, mutta vähän enemmän rotskupitoista, kestävyysurheilijallle hiilari ym. Eihän tuota tarvitse ihan suoraan toteuttaa, mutta suunnilleen.

Ei vähähiilhydraattinen ruokavalio sovi välttämättä määrällisesti todella paljon treenavalle, tarkoitan tällä sitä että jos tekee muutakin kuin 5x5 sarjat ja sillä selvä. Esim. kamppailulajit, kestävyysurheilu, jääkiekko jne.
Kuitenkin perustan olisi hyvä olla perusruoassa. Oon itekkin tapellut näitten ongelmien kanssa ja olen tullut siihen tulokseen, että perustervelllinen ruoka ja suht säännöllinen ruokailu niin ollaan jo pitkällä. Tätä lienee kirjoittaija hakenut?

Ei vähähiilhydraattinen ruokavalio sovi välttämättä määrällisesti todella paljon treenavalle, tarkoitan tällä sitä että jos tekee muutakin kuin 5x5 sarjat ja sillä selvä. Esim. kamppailulajit, kestävyysurheilu, jääkiekko jne.
Kuitenkin perustan olisi hyvä olla perusruoassa. Oon itekkin tapellut näitten ongelmien kanssa ja olen tullut siihen tulokseen, että perustervelllinen ruoka ja suht säännöllinen ruokailu niin ollaan jo pitkällä. Tätä lienee kirjoittaija hakenut?

VHH tekee kyllä kehon tehokkaammaksi hiilarin ravastoinnissa ja veren glukoositason ylläpidossa kun hiilihydraattimäärä vähenee ja insuliiniresistenssi lähtee. Vaikeahan se on sanota mikä on se absoluuttisesti paras dieetti ja yksilölliset erot jo ihan aineenvaihdunnassa on aika ratkaisevia.

Ei kai kukaan kuitenkaan ole tosissaan ehdottamassa mitään ketoosia pitkän aikavälin ratkaisuksi...

Ei kai kukaan kuitenkaan ole tosissaan ehdottamassa mitään ketoosia pitkän aikavälin ratkaisuksi...

Joo ei vissiin...:Dsitä piti vielä sanoa, että varmaan on ylimäärästä jos vetää "700 kalorin perunalounaita", pullakahvit joka välissä jne jne. jos ei tee mitään ja on vaikka toimistotyössä.
Ja rappujen ylöskäveleminen tai bussipysäkille käveleminen ei ole "tekemistä". Mun mielestä se on normaalia elämää se.Siis urheilijat ja tavikset ovat asia erikseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom