- Ikä
- 40
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juha Tuhkasaari, no question about it.
Hävisi Josh Barnettille -99 Havajilla. Oli hyvissä asemissa, mutta hävisi käsilukolla, kokemattomuuttaan. Nykyään moiseen turnaukseen ei yhdelläkään suomalaisella ole mitään toiveita.
Ja voitti -00 Immun. Sekin on aika kova saavutus.
Mitä raskaampiin sarjoihin tulee niin eihän Rujolle löydy mitään varteenotettavaa vastaehdokasta tästä maasta!
En kyllä ymmärrä kun jotkut arvostavat ottelijaa sen mukaan missä ja ketä vastaan on otellut. Se on ihan sama ketä vastaan ottelee jos häviää ottelunsa. Ainoastaan voitot ratkaisevat.
Kai sekin vähän vaikuttaa, että miten häviää. Täysaikamatsi pisteillä hävittynä jollekin kovalle nimelle voi olla jo ihan hyväkin meriitti. Eri asia sitten, jos ottaa vain kympillä turpaan.
Sahlström? :D
Minä en kyllä yhdy Wääntäjän väitteeseen että ainostaan voitot ratkaisevat. Tai riippuu siitä mitä tässä tarkalleen ottaen yritetään ratkaista.. Kyllä minä annan pointseja myös karismaattisuudesta , omaperäisyydestä ja agressiivisuudesta. Mutta totta, se missä ja ketä vastaan joku on otellut ei vielä kerro paljon.
Tomppa ja Rupponen on Suomen parhaita sanon mä! Muita kärki ukkoja Latomäki, Jerry, Kuivanen, Sauli, Kyllönen.