Paras rasvanpolttaja naiselle

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oikea ruokavalio, ei muuta. Kofeiinia voi ottaa jos ei ole herkkä sille. Turha oikeestaan kauheesti käytellä noita fat burnereita, kun sisältävät usein paljon piristeitä ja hermostoa stimuloivaa kamaa. Sit ihmetellään kun lepopulssi on sata, kahteen viikkoon ei oo kunnolla saanut unta, ja keskittymisvaikeuksia on yhtä paljon paskassa bakteereja.

Ja toisekseen, ei ne toimi. Ne antaa ehkä aineenvaihduntaa lisäämällä illuusion siitä et ne toimii, mutta jos haluu pissiä 34 kertaa päivässä niin sama syödä sitten silläkin rahalla kunnon proteiinia.

Eikö ole hiukan tarpeettoman jyrkkää laukoa suoraan vain, että "ei ne toimi"? Siis tottakai voidaan sanoa suht varmasti, että yli 90% fat burnereista ovat vain kofeiinia ja epämääräisiä luontaisuutteita hienoissa purnukoissa, mutta luulisi, että edes jossain valmisteessa olisi jotain potentiaalia... DMAA mm. tekee laihduttamisesta hyvinkin miellyttävää kun väsymys on poissa ja keskittyminen on eri luokkaa, ja tätä kautta edistää laihtumista. Oletko siis täysin 100% varma siitä, että paljon kehutut OxyElite Pro ja Lipo6 eivät toimi ollenkaan?

Siinä tosin olet oikeassa, että harvahan noita oikeasti tarvitsee. Kofeiinilla itsellään saa jo mukavan boostin ja kaiken A ja O ovat asianmukaiset miinuskalorit.

Eikö ole hiukan tarpeettoman jyrkkää laukoa suoraan vain, että "ei ne toimi"? Siis tottakai voidaan sanoa suht varmasti, että yli 90% fat burnereista ovat vain kofeiinia ja epämääräisiä luontaisuutteita hienoissa purnukoissa, mutta luulisi, että edes jossain valmisteessa olisi jotain potentiaalia... DMAA mm. tekee laihduttamisesta hyvinkin miellyttävää kun väsymys on poissa ja keskittyminen on eri luokkaa, ja tätä kautta edistää laihtumista. Oletko siis täysin 100% varma siitä, että paljon kehutut OxyElite Pro ja Lipo6 eivät toimi ollenkaan?

Siinä tosin olet oikeassa, että harvahan noita oikeasti tarvitsee. Kofeiinilla itsellään saa jo mukavan boostin ja kaiken A ja O ovat asianmukaiset miinuskalorit.

Loukkasinko jotain olemalla liian jyrkkä? Jos, niin olen pahoillani. Mutta mun on tässä asiassa pakko olla kärkäs, kun muuten tämä hukkuu piipityksenä tänne foorumin diippeihin.

Mä jaan fat burnereita käyttävät ihmiset kolmeen luokkaan (joista kukaan ei tarvitse):

1. Ne jotka käyttävät, vaikka ovat jo tarpeeksi timmejä, mutta eivät hyväksy jostain kumman syystä itseään. Te olette ihmiset kauniita ilman kemikaalejakin. Älkää ylisuorittako, tämä maailma ei ole mikään kilpailu

2. Ne jotka ovat oikeasti ylipainoisia, mutta fat burnereilla ei edes olisi mitään saumaa, koska sitä rasvaa on niin paljon että ruokavalio ja treeni riittävät ihan kärkeen. Jos ihminen laihtuu, hän siirtyy usein ryhmään yksi.

3. Trendipellet.

Ja ihan kuriositeettina, olen kokeillut useita erilaisia rasvanpolttajia itsekin. En kokeile enää.

Ja sitten tuosta DMAA:sta.

DMAA:han siis lanseerattiin lääkkeeksi nenän tukkoisuuden hoitoon. Sillä oli kuitenkin sivuvaikutuksia. Ja siis mitä ne sivuvaikutukset olivat? Piristymistä, euforiaa ja keskittymiskyvyn parantumista. Näillä tätä markkinoidaan, ja todetaan, että tällä pääsee maksimaaliseen urheilusuoritukseen. Mutta sitä laitettiin nenän limakalvolle, josta imeytyminen on ihan erilaista kuin oraalisesti otettuna. Ja minä en löydä yhtään luotettavaa tutkimusta DMAA:n oraalisesta käytöstä. Mikään tutkimus ei siis tue, että sillä olisi suun kautta otettuna samoja vaikutuksia kuin nenän limakalvolle sumutettuna. Ja mitä tulee rasvanpolttoon… minä en löydä yhtään tutkimusta jossa kerrottaisiin sen vähentävän rasvan määrää.

Jotain aineen luonteesta kertoo se, että tämä on urheilussa kielletyjen aineiden listalla, ja piripäät vetävät tätä tukan sekoittamiseen. Kyllähän se siis vaikuttaa jollakin tavalla. Mutta onko siitä oikeasti mitään hyötyä? Tutkimusten mukaan ei sitten yhtään. DMAA on vahvempi stimulantti kuin kofeiini. Ja nyt kun noihin rasvanpolttajiin on yhdistetty nämä molemmat, niin voitte olla varmoja että keskushermosto on kovilla. Kun ihminen treenaa paljon, ja monilla unen saanti sekä palautuminen saattaa olla heikkoa, sekä työelämä ja ympäristö pukkaa stressiä, niin onko viisasta vetää hermostoa övereille vielä työntämällä stimulanttia päälle? Ei todellakaan. Ok, keskittymiskyky paranee, mutta millä hinnalla? Onko terveydellä leikkiminen sen arvoista, että saa muutaman gramman enemmän painoa pois, josta ei välttämättä ole yhtään prosenttia rasvaa? Itse en ainakaan kokisi dieettiä miellyttäväksi, kun pitäisi jatkuvasti miettiä mitä DMAA tekee mun elimistölle.

DMAA on symptomimeetti ja se on fakta. Se voi aiheuttaa muiden stimulanttien kanssa päänsärkyä ja pahoinvointia. Olen lukenut yhden tapausselostuksen aivoverenvuodostakin.

Yksi ongelma on myös se, että kun näitä myydään ravintolisinä ja luontaistuotteina (ja tämähän ei ole mikään luontaistuote), ei kukaan voi olla varma mitkä ovat oikeat pitoisuudet kapselissa. Purkissa lukee 20 mg, mutta kun kukaan ei testaa, siinä voi olla vaikka viisinkertainen määrä. Ja tästä tulee ongelmia jos olet yhtään herkkä tapaus.

Tossa yusuplussan aikaisemmin laittamassa linkissä tutkimuksessa todettiin vain verenpaineen nousu. Mikä on muuten liikunnan akuutti vaikutus anyway.

Miksi kenenkään pitäisi tunkea elimistöönsä mitään ylimääräistä, potentiaalisesti vaarallista kemikaalia (jonka kaikista vaikutuksista - saati tehosta - ei ole mitään tietoa), kun ilmankin pärjää? Ne purkit eivät ole mitään ilmaisia, joten silläkin rahalla saa oikeasti ihan laadukasta evästä.

Maailma ei tarvitse fat burnereita. Maailma tarvitsee järkeviä ruokavaliota ja treeniohjelmia. Ja kofeiinia... ei, vaan KAHVIA päälle!

Nyt ei tarvitse suuttua mun kommentista. Saatte ihan vapaasti todistaa mun olevan väärässä ja etsiä mulle niitä tutkimuksia.

DMAA hillitsee ruokahalua sekä keskittymiskyky paranee reippaasti. Toimii yhtä hyvin tai jopa paremmin kuin huomattavasti arvokkaampi OxyElite pro. Tämä siis vain minun kokemukseni.
Tätähän tässä thredissä kai kysyttiin. Ei niinkään onko se hyväksi vai kenties saatanasta.

OxyElite sisältää myös DMAA:ta. Ja sitten kaikenlaista kasvia ja/tai sen osaa mistä ei kaikista oikein mitään kunnollista tutkimusdataa löydy.

Joskus sieltä tulee myös aika pirulliset laskut kun DMAA:n vaikutus lakkaa. Jo sen takia jättäisin nuo purkit nurkkaan ja vetäisin vihreää teetä. Tuolla tehonlisääjiä ja Jack3dia käsittelevissä ketjuissa on aika paljonkin ollut puhetta tuosta ei niin mukavasta vaikutuksesta.

Joskus sieltä tulee myös aika pirulliset laskut kun DMAA:n vaikutus lakkaa. Jo sen takia jättäisin nuo purkit nurkkaan ja vetäisin vihreää teetä. Tuolla tehonlisääjiä ja Jack3dia käsittelevissä ketjuissa on aika paljonkin ollut puhetta tuosta ei niin mukavasta vaikutuksesta.

Noi laskut taitaa olla vähän sellanen juttu mikä on täysin omasta päästä kiinni. Jos niitä alkaa oikein kunnolla odottelee, niin varmasti ne sieltä tuleekin.

Loukkasinko jotain olemalla liian jyrkkä? Jos, niin olen pahoillani....

Et loukannut ja juuri tuon tyylistä vastausta odotinkin. Se, että kyseenalaistaa ei merkitse sitä, että kysyjä on loukkaantunut, koska tämän "maailmankatsomus on nyt muka romuttunut" ;). Mutta juu, käytin siis muutaman kuukauden OxyEliteä ja olin kyllä tyytyväinen tuloksiin, mutta minua tossaan mietityttää, että olikohan OxyElitellä siinä minkäänasteista merkitystä. Itse veikkaan, että kyseessä oli placebo-efektin ja kofeiinin (ja ehkä DMAA:n) luoma mielikuva siitä, että kehossa oikeasti tapahtuu muutosta. Vaakakupin toisella puolella OxyEliten hyötyä vastaan puhuu se, että lisäsin reilusti aerobista ja olin reiluilla miinuksilla (ehkä hieman liiankin suurilla). Lopulta olin todella tyytyväinen ja ehkä todellisuutta hämärsi se, että sain ensimmäistä kertaa elämässäni palat näkyviin. Nyt kovasti mietin kannattaako minun hankkia mitään fat burneria enää. Näillä näkymin ei tarvitse. Ilmeisesti kofeiini riittää? Onko erilaisista Green Tea- uutteista minkäänlaista apua?

Ilmeisesti kofeiini riittää? Onko erilaisista Green Tea- uutteista minkäänlaista apua?

Muistaakseni 1500mg jaettuna kolmeen osaan pvässä oli tehokkain jonkun tutkimuksen mukaan. Ota aina kofeiinin kanssa, tehostaa toimintaa ja vältä ottamista proteiinin kanssa, koska se vie tehot pois. Vihreä tee on niin halpaa tabuina, että kokeile ihmeessä. Kunhan valitset jonkun missä on korkeat pitoisuudet EGCG:tä, esim. Selfillä tai Mannisella..

Even tiny quantities of protein in food have an effect. According to some epidemiological studies, the positive health effects of tea disappear even if just a dash of milk is added. If you eat large amounts of protein during the day, they will neutralise all those good substances in green tea.

So now a protein-loving ergonaut with an EGCG craving knows what to do to get the most out of green tea stacks: take your daily dosage in one go first thing in the morning, and wait about an hour before eating any proteins. If you hands start to shake, then you know you’re on the right track.

http://www.ergo-log.com/egcgprotein.html

Et loukannut ja juuri tuon tyylistä vastausta odotinkin. Se, että kyseenalaistaa ei merkitse sitä, että kysyjä on loukkaantunut, koska tämän "maailmankatsomus on nyt muka romuttunut" ;). Mutta juu, käytin siis muutaman kuukauden OxyEliteä ja olin kyllä tyytyväinen tuloksiin, mutta minua tossaan mietityttää, että olikohan OxyElitellä siinä minkäänasteista merkitystä. Itse veikkaan, että kyseessä oli placebo-efektin ja kofeiinin (ja ehkä DMAA:n) luoma mielikuva siitä, että kehossa oikeasti tapahtuu muutosta. Vaakakupin toisella puolella OxyEliten hyötyä vastaan puhuu se, että lisäsin reilusti aerobista ja olin reiluilla miinuksilla (ehkä hieman liiankin suurilla). Lopulta olin todella tyytyväinen ja ehkä todellisuutta hämärsi se, että sain ensimmäistä kertaa elämässäni palat näkyviin. Nyt kovasti mietin kannattaako minun hankkia mitään fat burneria enää. Näillä näkymin ei tarvitse. Ilmeisesti kofeiini riittää? Onko erilaisista Green Tea- uutteista minkäänlaista apua?

Joo, tarvitaan varmaan paljon enemmän kuin yksi foorumiposti, että maailmankuva romuttuu (super-offtopic: tosin joskus uskon loppumiseen ja maailmankuvan hajoamiseen riittää yksi biisi). Itsekin tuossa heittelit paljon hyviä pointteja jotka puhuvat fat burnereiden käyttöä vastaan, tai eivät ainakaan millään lailla todista niiden tehoa. Tuo reilun aerobisen lisääminen ja reilut miinuskalorit ottavat varmaan kunnian tuosta vatsapalojen näkyviin saamisesta. En usko että tarvitset fat burnereita. Nälkää blokkaamaan on fiksumpi rakentaa dieetti siten, että nälkää ei tule. Keskittymiskyvyn parantamiseen suosittelen minimoimaan ne lähteet jotka huonontavat sitä keskittymiskykyä. Virtaa treeniin tuo riittävä palautuminen ja oikein ajoitettu ruoka (dieetilläkin, kyllä).

Toi vihreä tee -uute on yks niistä harvoista ravinteista joita saattaisin harkita suosittelevani. Tämä siksi, että vihreällä teellä on paljon hyviä ominaisuuksia, ja kofeiini tosiaan vahvistaa sen vaikutuksia. Teessä on itsessään kofeiinia, joten miksi ei pelkkää teetä? Koska teessä ton EGCG:n biologinen hyötyosuus on todella huono ja sitä pitäisi vetää ihan törkeästi päivän mittaan (jota itämaan kansa tekee). Pitäisi tutkia enemmän noita nappuloita, että missä muodossa toi EGCG niissä on, ja miten hyvin ne päätyvät perille elimistöön. Ja ennen kaikkea, mitä muuta niihin nappuloihin on työnnetty.

Noin yleensä ottaen lähtisin sillä kofeiinilla liikenteeseen. Sen lisäksi että kupillisella kahvia saa siirrettyä nälkää (jos on pakko), on sillä paljon hyviä terveysvaikutuksia. Tosin sitä kahviakin pitää juoda sitten ihan jonkin verran, että siitä tulee rasvanpolttoa parantava hyöty. Ja jossain vaiheessa dieettiä kahvikin voi kääntyä itseään vastaan.

E: Ja on siis ihailtavaa, että olet saanut ne vatsapalat näkyviin ja päässyt tavoitteeseesi. Hyväjee!

Onko tämä nyt taas jokin kisaajille suunnattu ajatus vai tavalliselle pulliaiselle? Se kannattaa tarkentaa heti alussa. Kisaajat ihan varmasti hyötyy piristeistä että jaksavat treenata kovempaa. Kofeiini on hyvä mutta se on äkkiä käytetty loppuun.

OxyElite Pro käyttökokemukset ja tulokset, auttakaa aloittelijaa alkuun..

Moi!
Olen uusi täällä, ja senpä takia pahoittelut että aloitan uuden ketjun. Olen lukenut paljon hyvää ko. valmisteesta. Te ketkä olette käyttäneet tuotetta, kertoisitteko miten tehosi? Onko tehokas laihduttaja? Kuinka nopeasti alkaa kiloja putoilemaan tai mitat pienenemään? Kertokaa ihan kaikkea mahdollista, siitä on suuri apu :) Laitoin tänään oxyt tilaukseen! Kiitti kiitti kaikille jo etukäteen!

Suositut

Back
Ylös Bottom