yusuplus
Banned
- Ikä
- 41
Tässä on jotain jorinaa DMAA + kofu: https://physsportsmed.org/doi/10.3810/psm.2011.09.1927
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oikea ruokavalio, ei muuta. Kofeiinia voi ottaa jos ei ole herkkä sille. Turha oikeestaan kauheesti käytellä noita fat burnereita, kun sisältävät usein paljon piristeitä ja hermostoa stimuloivaa kamaa. Sit ihmetellään kun lepopulssi on sata, kahteen viikkoon ei oo kunnolla saanut unta, ja keskittymisvaikeuksia on yhtä paljon paskassa bakteereja.
Ja toisekseen, ei ne toimi. Ne antaa ehkä aineenvaihduntaa lisäämällä illuusion siitä et ne toimii, mutta jos haluu pissiä 34 kertaa päivässä niin sama syödä sitten silläkin rahalla kunnon proteiinia.
Eikö ole hiukan tarpeettoman jyrkkää laukoa suoraan vain, että "ei ne toimi"? Siis tottakai voidaan sanoa suht varmasti, että yli 90% fat burnereista ovat vain kofeiinia ja epämääräisiä luontaisuutteita hienoissa purnukoissa, mutta luulisi, että edes jossain valmisteessa olisi jotain potentiaalia... DMAA mm. tekee laihduttamisesta hyvinkin miellyttävää kun väsymys on poissa ja keskittyminen on eri luokkaa, ja tätä kautta edistää laihtumista. Oletko siis täysin 100% varma siitä, että paljon kehutut OxyElite Pro ja Lipo6 eivät toimi ollenkaan?
Siinä tosin olet oikeassa, että harvahan noita oikeasti tarvitsee. Kofeiinilla itsellään saa jo mukavan boostin ja kaiken A ja O ovat asianmukaiset miinuskalorit.
DMAA hillitsee ruokahalua sekä keskittymiskyky paranee reippaasti. Toimii yhtä hyvin tai jopa paremmin kuin huomattavasti arvokkaampi OxyElite pro. Tämä siis vain minun kokemukseni.
Tätähän tässä thredissä kai kysyttiin. Ei niinkään onko se hyväksi vai kenties saatanasta.
OxyElite sisältää myös DMAA:ta. Ja sitten kaikenlaista kasvia ja/tai sen osaa mistä ei kaikista oikein mitään kunnollista tutkimusdataa löydy.
Joskus sieltä tulee myös aika pirulliset laskut kun DMAA:n vaikutus lakkaa. Jo sen takia jättäisin nuo purkit nurkkaan ja vetäisin vihreää teetä. Tuolla tehonlisääjiä ja Jack3dia käsittelevissä ketjuissa on aika paljonkin ollut puhetta tuosta ei niin mukavasta vaikutuksesta.
Loukkasinko jotain olemalla liian jyrkkä? Jos, niin olen pahoillani....
Ilmeisesti kofeiini riittää? Onko erilaisista Green Tea- uutteista minkäänlaista apua?
Even tiny quantities of protein in food have an effect. According to some epidemiological studies, the positive health effects of tea disappear even if just a dash of milk is added. If you eat large amounts of protein during the day, they will neutralise all those good substances in green tea.
So now a protein-loving ergonaut with an EGCG craving knows what to do to get the most out of green tea stacks: take your daily dosage in one go first thing in the morning, and wait about an hour before eating any proteins. If you hands start to shake, then you know you’re on the right track.
Et loukannut ja juuri tuon tyylistä vastausta odotinkin. Se, että kyseenalaistaa ei merkitse sitä, että kysyjä on loukkaantunut, koska tämän "maailmankatsomus on nyt muka romuttunut" ;). Mutta juu, käytin siis muutaman kuukauden OxyEliteä ja olin kyllä tyytyväinen tuloksiin, mutta minua tossaan mietityttää, että olikohan OxyElitellä siinä minkäänasteista merkitystä. Itse veikkaan, että kyseessä oli placebo-efektin ja kofeiinin (ja ehkä DMAA:n) luoma mielikuva siitä, että kehossa oikeasti tapahtuu muutosta. Vaakakupin toisella puolella OxyEliten hyötyä vastaan puhuu se, että lisäsin reilusti aerobista ja olin reiluilla miinuksilla (ehkä hieman liiankin suurilla). Lopulta olin todella tyytyväinen ja ehkä todellisuutta hämärsi se, että sain ensimmäistä kertaa elämässäni palat näkyviin. Nyt kovasti mietin kannattaako minun hankkia mitään fat burneria enää. Näillä näkymin ei tarvitse. Ilmeisesti kofeiini riittää? Onko erilaisista Green Tea- uutteista minkäänlaista apua?