Paras puhelin 300-350e?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mental
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Samsung s3 on heittämällä paras tohon. Tukea pidempään kuin lumpulle. Lumioista kannattaa pysyä mahdollisimman kaukana vaikka halvalla saa. Köyhän ei kannata halpaa ostaa.

Samsung s3 on heittämällä paras tohon. Tukea pidempään kuin lumpulle. Lumioista kannattaa pysyä mahdollisimman kaukana vaikka halvalla saa. Köyhän ei kannata halpaa ostaa.

Toihan on vanha kuin taivas. Mahtaako saada enää mitään päivityksiä?

Toihan on vanha kuin taivas. Mahtaako saada enää mitään päivityksiä?

Ja puolet tehokkaampi kuin 925. Ja saa päivityksiä.

4.4 androidia ei ole vielä yhdessäkään myynnissä olevassa laitteessa. Hyvällä säkällä juuri julkaistut lippulaivat saavat sen päivityksenä joskus ensi keväänä. Samsungilta esim. Note 3 ja s4. S4 sai juuri 4.3 päivityksen. Epäilen vahvasti ettei s4 edes saa 4.4 päivitystä koska s5 tulee keväällä. Uuteen kohta julkaistavaan Nexukseen tulee tietysti ensimmäisenä laitteena 4.4. Huhujen mukaanhan Googlen play kauppa aloittaa laitemyynnin myös Suomessa ennen joulua. Playn kautta Nexuksen hinnan huhutaan jäävän Suomessakin alle 400 euron.

Onko sille edes 4.3:sta vielä? 4.4:hän on se uusin, miksei ole päivitystä?
Tuskin, mulla s4:ssa 4.2.2 ja ohjelmisto on puhelimen mukaan ajan tasalla. S3:ssa taas oli 4.1.2 ja se sanoi eka, että olisi uusi päivitys saatavilla mutta sitten sanoikin, että on ajan tasalla...

Voisi kuvitella että Suomi olisi se viimeinen maa johon googlen kannattaisi laajentaa myyntitoimintaansa. Korkeat katteet+tyhmät mutta semirikkaat asiakkaat=helppoa rahaa.

LG varmaan maksaa vähän googlelle ettei asiaa viedä yhtään eteenpäin.

Minä haluan tämän. Perkele. Miten tuon keplottelis tuolla hinnalla?
Viime vuonna ainakin oli hirveä vitutus, kun muualla Google Storessa Nexus 4 ~300€, Suomessa jälleenmyyjillä 500€.

Eikös Nexus4 ollut jotain 589e ensi alkuun ainakin giganteissa :D

Taisin itse ostella nexukset eka bätcheistä tuohon about 240e hintaan. Samaa pyydetään suomessa edelleen käytetyistä, vajaan vuoden vanhoista kapuloista.

Lumia 920 voisi olla hyvä ostos, lähtee karvan alle 300€.

Mukava luuri tuokin, mutta on siinä iso ero kantaa 920 vs. 925. Jälleenmyyntiarvossakin tulee olemaan eroa, 920siä tulee olemaan markkinoilla aika paljon puolen vuoden sisään.

Älä osta ainakaan Lumia 820, täyttää muistia itsestään ja vaikka hommaat muistikortin niin ei auta mitään, vaan muistikortille menee ainoastaan valokuvat, videot ja musiikki. Aivan paska puhelin. Oon poistanut omastani kaikki viestit, valokuvat puhelimen muistista, oman sovellukset ja puhelimen omat sovellukset jotka vaan voi poistaa, että saisi edes vähän muistia käytettäväksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom