Paras perusprotsku?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Re: Valion perusprotsku

Originally posted by Hammerhead
Valion perus hera 40 vanhaa rahaa kilo, tota oon käyttäny

Onko teillä kokemuksia samasta tavarasta?

Hammerhead

Tota pitäs saada jostain nyt menee vain sf:n hera turboa 13e 900 grammaa ja se on ollu ihan yhtä hyvää kaikessa käytössä kuin mikä tahansa jopa 5 kertaa kalliimpi protsku. Kun totakin menee yli säkki viikossa niin vieläkin halvempi ois tosi jees. Valion heraa kun sais se ois säästöö informoihan meitä :) ?

Minusta aika olennainen tekijä halvoissa heraproteiineissa on laktoosin määrä. Ei monella kestä maha jotain 10g laktoosia 100 grammaa kohti. Itse en valitettavasti pysty monia halvempia syömään sen takia. En ole liian yliherkkä sillä maitoa pystyn juomaan kuinka paljon vaan. Tuo ProPower kiinnosti, lukeeko siinä pussin kyljessä laktoosin määrää?

Itse olen viime aikoina käyttänyt Fastin Whey 3:sta. Hyvän makuinen ja maha kestää
:lol1:

Originally posted by Mize
Tuo ProPower kiinnosti, lukeeko siinä pussin kyljessä laktoosin määrää?

Pöntön kyljessä on, että hiilareita olisi 9 grammaa 100 grammassa tavaraa. Ei pieretä ainakaan mulla pahemmin.:)

Re: Valion perusprotsku

Originally posted by Hammerhead
Valion perus hera 40 vanhaa rahaa kilo, tota oon käyttäny

Onko teillä kokemuksia samasta tavarasta?

Hammerhead

:hmmm: mistä tuota saa?

Ite käytän ProPower Whey:tä, 1,8kg:n törppö maksaa 22.50ekeä. Perusjannulle ihan riittävän hyvää "jauhoa" ;)
Tilaan aina Go4fitiltä 170erkin tilauksen kerralla niin on paketti rahtivapaa.

Joo, tuota ProPower Whey:tä kuluu täälläkin. Sitä saa ainakin täällä paikallisesta luontaistuotekaupasta. Jos sattuu olemaan jotain tarjouspurkkeja, niin niitä ostan myös. Nyt ostin Wrangen hydrolosoitua heraa 2 kg 20 egellä. Ei paha.

mistäköhän tota valion heraa saa?Ostin tässä just ite tota Juustokairan valmistamaa Heraclesta, ootteko käyttäneet kyseistä protskua?Minusta vaikuttaa ihan luotettavalle tavaralle.
Laktoosia on 10g/100g elikkä sellasilla joitten maha ei kestä maitosokeria niin alkaa varmaan takapuoli paukkumaan:D

Originally posted by harde20
Laktoosia on 10g/100g elikkä sellasilla joitten maha ei kestä maitosokeria niin alkaa varmaan takapuoli paukkumaan:D

Paukkuminen ei enää tolla määrällä ole oikea termi. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom