...
Mä en kyllä ole yhtään onnellinen tästä reisien kasvusta, toisin kuin joku tuossa sitä kaipaili... :evil:
En mäkään nyt niitä ole aivan tyhjästä kasvattanut, enkä osaa senteissä sanoa, että paljonko on mittaa tullut lisää, mutta vanhat housut ahdistaa tosi selkeesti. Läskiä se lisäys ei myöskään ole, koska lihaserottuvuuttakin löytyy... ja muutenkin, kyllähän sen itse tietää ja huomaa, että kumpaa se on.
Olen siis treenaillut kinttujani "jo" n. 4-5 vuoden ajan, eli pohjaakin oli enkä aloittanut treeniä ikään kuin tyhjästä. Lisäksi olen harrastanut ratsastusta 18 vuoden ajan, mikä on pitänyt varsinkin takareidet timmeinä. Nyt sitten sain (ja ennen kaikkea aloin noudattaa sitä) kunnollisen ja huomattavasti entistä rankemman saliohjelman, samalla vähensin hiilaireiden puputusta ja lisäsin protskujen määrää huomattavasti. Ja kas vaan, tässä tulos...
Reidet eivät ole ainoat "kasvajat" tässä projektissa, haukkareissa on myös tapahtunut ihan uutta pinnanmuodostusta
Sitä en kyllä pistä pahakseni, toisin kuin noita reisiä... prkl...
Mutta nyt saa tuo reisien kasvatus riittää, persiille vaan pitäisi vielä tehdä jotain. Entinen kun oli mallia "ei ole", eli aivan lattana. Parempaan suuntaan ollaan siinäkin menossa, mutta paljon on vielä tehtävääkin. Ongelma vaan on just siinä, että mites reenaat ahteria rankasti, ilman että reidet ottaa siitä oman osansa...?
Edit: ai niin, mäkin olen siis tehnyt nuo reisitreenit aina suunnilleen "oksettaa" -tasolla, eli rankasti. Niillä se peppukin on mukana hilautunut, mutta nyt kun tarttis muuttaa kuvioita...