Paras PC-peli kautta aikojen?

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Escape from monkey island & the curse of monkey island. Nää nyt kuuluu ainaki top 10.

Vanhemmista peleistä nousee kyl ainakin Lemmings ja Duke Nukem 2.

koska se nyt vaan on mun mielestä command aand conguer sarjan huonoin peli mun mielestä :D

Veikkaan, että olet aikalailla yksin tuon mielipiteen kanssa :D

Onhan täällä näitä mainittu monia hyviä, mutta mitä en huomannut on Thief - Dark Project. Oli aika siisti uudistaja, keksi tavallaan uuden genren ja toteutus 10/10. Siihen aikaan.

Grim Fandango ja kyseinen peli löytyy vielä itseltä. Yrittänyt alkaa pelaamaan sitä, mutta ei oikein tykkää nykyisistä koneista. Poikittaista viivaa ruutu täys. Vähän vaikeaa pelata. :(

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Wingsillä (+ Wings 2) useat varmasti tarkoittavat tätä suomalaisten tekemää peliä, missä luolissa lenneltiin 2D-grafiikoin pienillä aluksilla ja ammuttiin samalta koneelta kavereita 2-4 pelaajalla:

Wings_screenshot.png

Wings (videopeli) ? Wikipedia Aikanaanhan tuo oli helvetin hauskaa hupia kaveriporukassa karuista grafiikoistaan huolimatta. Tuosta voisi tulla joku nykypäivään päivitetty versio.

Kun sitten taas Wings-niminen Cinemawaren lentopeli oli hyvin eri tyyppinen (kevyt lentosimulaattori), mutta myös hyvä peli. Kyseisestä pelistä on tulossa "remasteroitu" versio, eli nykypäivän grafiikoilla toteutettu:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
On se Heroes of Might and Magic vaan ollu kova peli, täältä ääni sille kanssa, varsinkin 3, myös 4 tullu hakattua. Toinen en nyt sanois paras mutta semikoukuttava Subspace jota hakattu jo 15v :D

Yhdeksi suosikikseni on noussut vuonna 2012 julkaistu Hotline Miami. Aivan tajuttoman viihdyttävä ja koukuttava paketti, ikään kuin psykedeelinen versio Tapan Kaikki-sarjasta. En edes yrittää selittää enempää, kuumottava ja unenomainen tunnelma pitää kokea itse. Luvassa on brutaalia tappamista huikean soundtrackin säestämänä. Pelin voi poistaa Steamista 9 eurolla.

hotlinemiami_2012-11-23_12-05-49-13.jpg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ultima Online ennen Trammelia, MMO pelien äiti. Mulla on vieläkin tallessa acco vuodelta '99 tai '98. <3

Mine bombers :rock:

Mine%20Bombers_1.png

niitä aikoja kun täysversion saadakseen piti lähettää rahat postissa :D Tai vaihtoehtoisesti Altavistasta kaivelemalla saattoi löytää :david:

Oih, Alkuperänen Red Alert on kyl kaikkien stratehia naksujen äiti.

Redaria kaverin kanssa Itäkeskuksen päädyssä olleessa "Virtual centerissä". Paikka siis oli mesta jossa pääs pelaa Duke Nukemia, CC, Red alerttia yms yms. LAN:ssa.
Hinta tais olla joku 10mk/3h tjsp. - Tää siis joskus -96.

Sopimukset ensin et ekaan tuntiin ei saa hyökätä, ja sit kunnon massat. 150 mammutti tankkia voitti aina :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom