Paras PC-peli kautta aikojen?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Viikon verran on tullut jauhettua tota X3: Terran Conflictia ja voi jeesuksen perse, että on koukuttava tapaus! En oo pitkään aikaan pelannut mitään näin paljon, emäntä sekoo totaalisesti! ;)

On kyllä uskomattoman laaja peli ja just sopivan vaikea! Meinas pää hajota Hyperion Vanguardia metsästäessä sekä myöskin Final Furyn vikassa tehtävässä jouduin nysväämään satoja ohjuksia+pullaamaan ne vihulaiset aina 30 kilsan päähän ja sit jump drivellä takas alkuun. Tällä hetkellä teen sitä Hub-juonta sekä yritän saada hakkeroitua piraattiasemia, että saisin incendiary bomb launcherit ja sitä kautta paremman aluksen kuin hyperion tai griffon.

Zone-sarja -42%
Yksi omista suosikeistani, Operation Flashpoint, toimii muuten vieläkin ihan hiton hyvin. Tullut viimeaikoina pelattua co-oppina aika paljon frendien kanssa, toi oli Steamissa joku 3 egee. Suosittelen.

Kun rupesi verestämään muistoja niin niin seuraavia nimikkeitä pullahti mieleen. Interstate 76, Homm 3 ( + lisärit ), Total Annihilation, Fallout 2, Worms 1 ( + reinforcements) Atomic Bomberman.. Muutama pikkupeli tykitti kans. Mm Triplane Turmoil, Kopps, Minebomber... Monkey Islandit oli kanssa kovaa settiä.

Starcontrol 2. Hyvä juoni, mahtavat rodut, hyvää läppää.
urquan.png

Wowi, olin siihen jo niin koukussa että ostin jopa ylihintaisen läppärin jonka pystyin ottamaan mukaan töihin salapelaamisen toivossa, kaikki classit 85 levelissä, 2 tiliä jotta olisi tekemistä kuin toinen tili on jonottamassa. Kaikki proffessionit täys levusena ja raidasin 16h viikossa, siihen vielä kymmenisellä ukolla päivittäiset tehtävät jne varmaan 60-70h viikossa tuli pelattua keskimäärin, olin surkea pvp pelaaja silti sitäkin tahkosin tosi paljo.

Nyt olen noin 6 kuukautta ollut pelaamatta, enkä kyllä uskalla uutta lisäriä ostaa.
Muita suokkari pelejä:
Total war: rome ja medevial2
Ensimmäiset jalkapallosimut
Civ3
Tony hawk pro skater 2 (ps2)

Wowi, olin siihen jo niin koukussa että ostin jopa ylihintaisen läppärin jonka pystyin ottamaan mukaan töihin salapelaamisen toivossa, kaikki classit 85 levelissä, 2 tiliä jotta olisi tekemistä kuin toinen tili on jonottamassa. Kaikki proffessionit täys levusena ja raidasin 16h viikossa, siihen vielä kymmenisellä ukolla päivittäiset tehtävät jne varmaan 60-70h viikossa tuli pelattua keskimäärin, olin surkea pvp pelaaja silti sitäkin tahkosin tosi paljo.

En muuten tajunnut vittuakaan tuosta.

Mutta Puolielämä paras.

Upea.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pelasin just Half-life 2 ekan kerran läpi ja täytyy sanoo et paras peli tähän mennessä, olen samaa mieltä PC-gamer lehden kassa että Half-life on kaikkien aikojen paras pc peli, myöskin metascore luokituksen mukaan Half-life 2 on paras peli

Täytyy myös lisätä että Terraria on todella koukuttava peli 127h jo takana parempien tavaroide neteen sa oikeasti tehdä töitä ja lukea wikiä, miten yhdistellä eri aineksia

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Paras PC-peli kautta aikojen näkyy kuvassa. Kaikista peleistä eniten aikaa vienyt, eniten koukuttanut ja kaikista viihdyttävin. Vanilla-wow ilman lisäreitä. :rock:

250px-World_of_Warcraft.jpg

Parhaan pelin pystin annan Fallout: New Vegasille.
Kolmonenkin on joo hyvä, mutta tuo Vegasi on vaan niin rajaton riemu :D Nyttemmin kaikki paikat kolunneena sitä toivoo, että kumpa vois tutkia sen uuestaan tai julkasisivat uuen.
HC-mode oli vaan liian helppo ;)

Eiköhän sieltä Fallout 4 putkahda jossain vaiheessa. Sen verta myyny peli tais olla toi New Vegas. Ja siis on kyllä paljon parempi, kun kolmonen.

Gothic II

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom