Paras PC-peli kautta aikojen?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mukaansatempaavimmat juonet mihin oon törmännyt oli Max Paynessa ja ensimmäisessä Halossa. Kummassakin mielestäni uniikki tunnelma.
Eniten viihdettä on tarjonnut WoW, jonka maailmassa on satoja mielenkiintoisia pikkutarinoita, monet yksittäisiä ja erillisiä, mutta joistakin muodostuu palapelin tavoin suuriakin kokonaisuuksia. Monipuolisin peli jota oon pelannut ja ajan myötä siitä on tullut oma pieni maailmansa loputtomine yksityiskohtineen. Erityismaininta myös tunnelmaa luovista hyvistä musiikeista, hienoista maisemista ja laajoista alueista sekä massiivisista rakennelmista.

Siis kylhä tuo WoW oli niin sairas peli, että huhhuh. Muutama vuos elämästä "hukkaan" ja vieläkin pyörii mieles vaan fiilistelyt kyseisistä ajoista:D

Zone-sarja -42%
WoW.

Pari vuotta tuli pelailtua ja olin todellinen ritariässä kyseisessä pelissä. Oli vaan niin sairaan addiktoiva, että sinänsä hyvä että pystyin lopettamaan. Oman virtuaalisankarini myin lopuksi rahaa vastaan. Vieläkin tulee toisinaan muisteltua WoWi-aikoja lämpimällä sydämellä. Ahh.. nerdlife :haart:

CS hyvänä kakkosena.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Omasta mielestä ne "parhaat" pelit on tosiaan sitten niitä 90-luvun tuotoksia, vähintään. :D Kultainen lapsuus ja nuoruus tullut koneella hakattua ties mitä pelejä, voi niitä aikoja.. :) Mainitsempa mitä muistan noista klassikoista. Ekana tietty the one and only: Duke Nukem 3D. Sitten jotain listaa: KAIKKI Commander Keenit :kuola:, Jones, Stunt, Theme Hospital, Gta 2, Red Alert, Runescape ! :D, Duke Nukem 1 ja 2, Rally Trophy, Half Life, Sim City 200, Railroad Tycoon, Lemmings ! :D

Saan kohta päänsäryn kun mietin pelien nimiä, listalta puuttuu vaikka mitä muttakun ei muista nimiä.. :( !

Parhaimmat pelit on Sam & Max season 1 ja 2! Mahtavaa läppää, johon ei kyllästy. :hyper:
Offtopic: Tietääkö kukaan tuleeko tota Sam & Max: The Devil's Playhouse muille konsoloille, kuin iPadille?

Runescape kyllä söi niin paljon aikaa lapsuudessa ja se herättää niin paljon hyviä muistoja että kai se sitten pitää valita parhaaksi peliksi omalta osaltani. Tosin lopetin pelaamisen piakkoin sen jälkeen kun pelissä siirryttiin 2D -> 3D kun en yhtään pitänyt uusista grafiikoista.

WoW.

Pari vuotta tuli pelailtua ja olin todellinen ritariässä kyseisessä pelissä. Oli vaan niin sairaan addiktoiva, että sinänsä hyvä että pystyin lopettamaan. Oman virtuaalisankarini myin lopuksi rahaa vastaan. Vieläkin tulee toisinaan muisteltua WoWi-aikoja lämpimällä sydämellä. Ahh.. nerdlife :haart:

Yhdyn. Hienoa juurikin se, että 10-25 ihmistä vääntää yhdessä porukassa raideja. Harmi vain, että aiheuttaa sosiaalista painetta. Esim. omalla kohdalla tuli huono omatunto, jos jätin menemättä raidiin tjms. ja koko muu elämä kärsi. Olishan se kivaa, jos vuorokaudessa olis 36 tuntia.

Kaksi parasta Sid Meier's Civilization ja Dune 2

Sitten perässä Warcraft I,II,III sekä Command & Conquer ensimmäinen ja red alert

Wowia en oo ikinä edes nähnyt

X-Com eli UFO: Enemy Unknown.
Muistan, kun olin kotona joskus -94 tai -95 ja pelasin tätä "kipeenä", kouluunkaan ei voinu mennä. Kaverit tuli kysymään, lähenkö ulos. En lähteny, vaan jäin pelaamaan :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom