Paras minidisc

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pek
  • Aloitettu Aloitettu

pek

Ikä
40
Eli siis tarkotus ois hankkii tollanen kannettava MD-soitin. Sonyn minidiscit on vissiin aika hyviä, vai? Hinnalla ei oo niin väliä, ku ei kai noi nyt paljoo yli 400-500€ voi maksaa?

Eli siis mikä olisi sit se kaikin puolin paras? Mieluiten sellanen jos on USB-liitäntä, että ne saa sitte nopeasti laitteeseen, vai onks niis kaikissa jo semmonen? Äänenlaadulle tulee aika paljon painoarvoa, jonka jälkeen on koko.

Jep, kiitti. :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
sonyn soittimista oon kuullu vaan hyvää mut ite en sellasta omista (vielä)

Itsekin ostaisin Sonyn. Oma soitin, Sharp SR70, on täysi paska. Onhan se jo melkein 4 vuotta vanhakin, mutta silti. Ongelmat alkoivat jo vuoden käytön jälkeen. Ostin soittimen Expertiltä ja siihen tuli se 5 vuoden takuu ja näin ollen olen sitä kiikuttanut useasti huoltoon. Huollot ovat tuoneet vain tilapäistä apua, nytkin soitin on epäkunnossa (En ole tiputellet tai muuten raiskannut soitinta) Näyttää siltä, että ei sitä saa enää korjattua kuntoon. eikä uutta soitintakaan kyllä ole tulossa tilalle. Toisaalta, ostimme kaverin kanssa samanlaiset soittimet, hänen soittimensa on toiminut moitteettomasti. Silti, itse en enää ikinä osta Sharpin soitinta, olen tästä "maanatai-versiosta" saanut tarpeekseni :wall:

Miksette hanki mp3-soitinta, eihän nekään enää ole kalliita? Itsellä on kannettava MD-soitin mutta kyllä mp3-soitin ois kätevämpi.

WTA sanoi:
Miksette hanki mp3-soitinta, eihän nekään enää ole kalliita? Itsellä on kannettava MD-soitin mutta kyllä mp3-soitin ois kätevämpi.

Jumalation, erään lehden hintaseurannasta

Apple iPod 10 Gt Windows 2 409 € 434 €
Apple iPod 15 Gt Windows 3 399 € 449 €
Apple iPod 20 Gt Windows 2 505 € 513 €
Apple iPod 30 Gt Windows 2 649 € 662 €
Apple iPod 40 Gt Windows 4 559 € 592 €

Tuolla pekin haarukalla ei mitään järkeä ostaa Minitiskiä. HTH.:)

Mulla on sony mz-n505 net md (usb) jo kolmatta vuotta, ei ongelmia makso n. 300€.
Voi "äänittää" 3:lla eri laadulla/nopeudella. max 132kbps

ot. Jokohan uudempiin saa suoraan mp3:sia

Mulla on tollanen MiniDisc soitin..."Sony MZ-N707 -NetMD"
http://www.hobbyhall.fi/images/product/786807_iso.jpg
Hinta on 350e..Itte ostin Hobby Hallista.. Http://www.hobbyhall.fi
Tosi hyvä ja kestävä! Saanut paljon kovia iskuja ja lennellyt ties minne eikä mitään oo käyny.Et ainakin kestää noi Sonyt.Ja tossa on ihan se USB juttu et siinä tulee sellanen ohjelma mukaan et se asennetaan koneelle ja sit siittä siirretään md:lle musaa...Ittellä menee joku 10minsaa pistää levy koneelta md:lle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom