Paras mattotamppauspeli?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
PC:lle on ilmainen (open-source) tanssipeli Stepmania. Käytännössähän tämä tarkoittaa sitä, että vain itse pelimoottori on ilmainen ja sisällön joutuu enimmäkseen hankkimaan muualta. Taisi tuolla stepmanian sivuillakin kyllä jokunen ilmainen biisikin olla. Käytännössä kuitenkin kaikki Dance dance revolutionit ja In the groove -pelien musiikit saa ladattua esim. piratebaystä. DDR on käsittääkseni PS2:n suosituin tanssipelisarja?

Joku puhui joskus tuosta Wii:n tanssipelistä, ettei siihen saa ladattua lisää sisältöä mistään. Liekö pitää paikkaansa?

Noniin, nostetaanpas tätäkin threadia. Elikkä päätin laittaa tilaukseen tuon In the Groove pelin ja Impact Dance Pad tanssimaton PC:lle, jotenka kenelläkään pakkislaisella kokemuksia kyseisistä vermeistä? Kaipaisin myös linkkejä sivustoille joista saisi lisää biisejä ladattua sitten aikanaan, kun on tahkonnut tarpeeksi pelin mukana tulleita. :D

PS.
Toispa posteljooni jo paketin että pääsisi vähän :dance2:

OT: Olin ihan ihmeissäni että onko pitänyt maton tamppauksestakin tehdä peli, eikö sitä voi mennä vain ulos ja tamppailla, mutta näköjään olikin kyseessä hiukan erilainen peli :D

Itse ostin In The Grooven pc:lle. Matoksi ostin jonkun muovimaton, pelin yhteydessä.

Mukava peli ja itselle ainakin hiki tulee!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom