SUPERCARB 1kg -40%

Paras ladyshaver?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pumppis
  • Aloitettu Aloitettu
Heips! Tää tarviis kohtuuhintaisen sheiverin. Sellaisen surisevan karvanajokoneen siis. :D Mulla on kyllä epilaattori, mutten jaksa sitä nyhtämistä aina.. Tuntuu, et sheiverillä sais kiireessä nopsemmasti sileät sääret. Sitäpaitsi tää epilaattorikin on vähän huono. Se jättää jälkeensä sinne tänne pitkiä karvanpiipuloita, jotka pitää sitten joka tapauksessa siistiä höylällä. Lisäksi se ei hoitele oikein epätasaisia alueita. Ja kainaloita tai muita "herkempiä" alueita en voisi kuvitellakaan epiloivani.. :wtf: Siis jos jollakin olisi tiedossa hyvä ladyshaver merkki/malli niin mainosta pöytään nyt! :) Kiitos.

Äh. En ymmärrä mitään. Katsoin Gigantin sivuilta, ja toiset maksoi 25, toiset 70 euroa. Mitähän eroa niissäkin mahtoi olla? Voiko näiden kanssa käyttää jotai ajeluvaahtoa/geeliä, vai kärsiikö ne laitteet siitä? And yeah, I feel like urpå right now, sori tyhmien kysymysten kerho. :D

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
mä en noista ladyshavereista tiedä, kun aina ennen olen sheivannu perus gillette-venuksella, kunnes löysin tämän: Hydro Silk - Wilkinson Sword UK tulee ihanaa jälkeä, iho jää todella pehmeäksi ja sileäksi, mitä gillette ei todellakaan tee. Ja toi terä kestää todella pitkään!

Kuinka kukaan voi elää ilman sokerointia...

Sokeroinnista minulla ei ole kokemusta, mutta vahauksesta kylläkin. Ja kaikki siihen viittaava kuulostaa musta heti todella epäilyttävältä.. Erään vahausoperaation jäljiltä koko pesuhuone oli ihan tahmea, sääret punoittivat, kirvelivät ja olivat myös tahmean kerroksen peitossa - ja lopputulos - olin tasan yhtä karvainen kuin ennen koko sotkuista ja kivuliasta hommaa. Luulin lukeneeni ja sisäistäneeni käyttiksen tosi diipisti. Ehkä jotain vain meni pieleen. :jahas:

Helposti! Itse vannon Machin nimeen. Joo joo, miesten gilette, mutta tarkempi ja tehokkaampi kuin naisten lady-versio. Ja terät kestää....ja kestää....ja kestää....

e. ei tosin surise. Entä jos päästää pärinä-ääntä samalla kun sheivaa, olisko sama asia...hmm...

Tulis vähän liian kalliiksi käydä joka toinen päivä sokeroinnissa :D eikä paksuja mustia karvoja mielellään kasvattele sokerointimittaan.
Epilaattori on mulle paras, myös kainaloihin, mutta sitäkin saa surruttaa pari kertaa viikossa. Kyllähän se kainalossa sattuu, mutta iho ei kummasti ärry kuten jatkuvasta sheivauksesta. Sileyttä en turhaan edes tavoittele, vaan sitä etteivät karvat näkyisi - kauas!

Sheivaan siis vain bikinirajaa ja olen havainnut ihan semmoset kertakäyttöiset halpisterät parhaiksi + etu on käyttää ohessa rfsu:n hommaan tarkoitettua geeliä.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Hommaisinko oikeasti hyvän epilaattorin vai pitääkö joka kuukausi uhrata kymmeniä ja kymmeniä euroja esim.sokerointiin liikkeessä? En jaksa raakata näiyä kinttuja enää yhtään.

Suositut

Back
Ylös Bottom