Paras kotisivu ikinä...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja UCp
  • Aloitettu Aloitettu
" Rocky lähtee hänen omalle Hnekilökohtaiselle Payback Revenge - Tilinteko Kosto-Kostamis Retkelleen Venäjälle Moskovaan niin kaikista tämän elokuvan kohtauksista Suosikki kohtaukseni on tämän keskustelun jälkeen kun Rocky lähtee Upealla Hienolla Autolla Kaasu ja Talla Pohjassa Baanalle Yhteen hyvin isoon ja hyvin suureeen aj hyvin leveään Autolla ajo tunnelliin ajamaan täydellä nopeudella omalla autolla ja Purkamaan tunteitaan ja itkuaan ja Itkemistään sekä Muistojaan ja Kyyneliään. – By Seppo Saurio"

Voiko enää ihanammin päivä alkaa?

jp-84 sanoi:
Mikähän tuossa on kun tuo French savate kickboxing- esittely on kirjoitettu ihan ymmärrettävällä kielellä..
Kaikkien muiden tyylien, tyylisuuntien, lajimuotojen, erityylisten, muokkausten, versioiden esittelyissä ei ole järjenhäivää..

Nuo savate-jutut on näköjään copy-pastettu suoraan Helsingin Savate Clubin sivuilta... että vallan "Kirjoitus By Seppo Saurio" :jahas:

joo ei näitä sepin tekstejä, kirjoitelmia, tarinoita, turinoita/jorinoita , henkeviä keskusteluja jaksa kovin pitkään lukea.. huomenna uudestaan

BTW Korppu1 " The Prince Last Dragon Fighter Hurrikaani Killer Far Eastern Thai To The Last Hurrikaani "

:D:D:D

Salmisen Simo sanoi:
Ei nääkään ihan huonot sivut. Kestää pitemmänkin surffailun?

http://www.vennamo.com/

Kovat on, eikä yhtään itsetehdyn näköset.

Btw:

vennamo sanoi:
Minulla on ollut kotisivu Internetissä jo lähes kymmenen vuoden ajan. Valitettavasti niiden sisältö on aika ajoin vanhentunut, niin paljon ja useita muutoksia on elämässäni viimeisen kymmenen vuoden aikana tapahtunut. Yritän parantaa tapani ja päivittää niitä ahkerasti ;-)
Pekka Vennamo

vennamo sanoi:
Päivitetty viimeksi 3.1..2003

Jonni sanoi:
On muuten Pekalla aika hotit tyttäret ja vielä e-mailitkin listattuna. Nyt kunnon kotirauhanhäirintäsyytteitä hakemaan.
Check out them big jugs on Noora! Mutta Minnan nuori viattomuus jotenkin kumminkin enemmän vetois muhun.

Mites Jonni, mikä oli sun suosikkisi?

Aika rohkeesti oli tosiaan laitettu tietoa nettiin ihan kotiosoitetta ja puhelinnumeroa myöten.

reino sanoi:
Aika rohkeesti oli tosiaan laitettu tietoa nettiin ihan kotiosoitetta ja puhelinnumeroa myöten.

Mä mietin ihan samaa. Ei oo välttämättä Pekka sisäistäny tän internaatin suht avointa luonnetta.

Eo tää ny ihan paras sivu oo mut aika hyvä kuitenkin http://www.anuslaptops.com/

"ANUS LAPTOPS is a division of ANUS INTERNATIONAL, a well-reputed and well-known name in the world of laptop computers. ANUS LAPTOPS is highly recognized as one of the leading distributors and suppliers for laptop computers in the entire New York metropolitan area. We are in business since 1988, building a solid reputation and a strong relationship with customers. The company was founded on a tradition of integrity, professionalism, knowledge and experience to provide the clients with the highest quality in sales and technical support.

Why ANUS?

Here are top 10 reasons why you should buy our Anus:

1. ANUS Authorized Service Center.
2. Large selection of laptop computers and cellular products.
3. Almost 20 years in business.
4. Pre and Post Sale Customer Service is almost next to none.
5. Knowledgeable and friendly staff.
6. Very competitive prices.
7. Same day shipping for in-stock Anus.
8. We do not share our customer modalities.
9. We are committed to our customers for quality of the products and customer service.
10. 100% Risk free warranty."
[http://www.anuslaptops.com/]

Kiitokset ja terveiset molemmille kummallekkin vanhemmille kiitos kaikesta etenkin kiitos kaikesta tuesta ja siitä että kuinka paljon ootte pysyneet mun tukenani ja mun turvavani ja siitä kuinka paljon ootte mua kaikesta muust huolimat aina jaksanu ja kestäny vaiks sekin on välil voinu olla toisaalt tosi vaikeaa ja hankalaa ja kiitokset siitä etenkin kuinka paljon ootte seisonu mun tukenani mun rinnallani ja kuinka paljon ootte olleet mun rinnallani ja etenkin siitä et kuinka paljon ootte pystyny ja jaksanu oleen mun tukenani tiedän että joskus varmasti se on ollu aika hankalaa ja vaikeaa tietäen millainen mä välil aina olen ja kuinka hankala ja vaikea luonne osaan ehkä olla ja kuinka vaikea ja hankala itsekkin osaan olla mut kiitos mun lajien ja harrastuksien tukemisesta yli kaiken se meinaa ja merkitsee mulle omalle itselleni kaikkea kaikes tarkoitan sanasta sanaan joka sanaa kiitokset kaikesta teille.
Kiitokset ja terveiset Veljelle kiitos kaikesta etenkin kiitos kaikesta tuesta ja siitä että kuinka paljon oot säkin mua jaksanu ja kuinka pal säkin oot mua aina kestäny kaikest huolimat ja pysyny aina mun rinnallani ja seisonu mun tukenani mun rinnallani ja pystyny ja jaksanu oleen mun tukenani tiedän että joskus varmasti se on ollu aika hankalaa ja vaikeaa tietäen millainen mä välil aina olen ja kuinka hankala ja vaikea luonne osaan ehkä olla ja kuinka vaikea ja hankala itsekkin osaan olla mut kiitos mun lajien ja harrastuksien tukemisesta yli kaiken se meinaa ja merkitsee mulle omalle itselleni kaikkea kaikes tarkoitan sanasta sanaan joka sanaa kiitokset kaikesta sulle.

Tulee ihan tippa linssiin:itku:

Evä-Ankka!
"Fin-Duck on sauna, polttarisauna, saunavene, sorsa, vene "
Sepi on noilla töissä!
Hitto, olis helpompi luetella mitä Fin-Duck EI ole!

Back
Ylös Bottom