Turisas sanoi:Satuitko kuulemaan, puhuuko se samalla tavalla kuin kirjoittaa?
Tää kiinnostaa muakin, pakko tietää!! :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Turisas sanoi:Satuitko kuulemaan, puhuuko se samalla tavalla kuin kirjoittaa?
Sepsis sanoi:JSepolle voisi perustaa samanlaisen tredin kuin Supermassalla on. "Seppo Sauronen tässä moro" :D

Ei naurata yhtään. Jotain rajaa pitäs olla siinäkin kenelle itsepuolustuslajeja opetetaan. Ei tolla pysy oikeasti kaikki narut hallinnassa, jos joku joskus siltä päreet polttaa. Tai voihan Sepi päättää muuten vaan kokeilla taitojaan ohikulkijoihin. Tämä tietysti sillä varauksella, että se siellä treeneissä jotain kykenee täpinöiltään oppimaan. Kyllä on nyt joku seula vuotanut ja pahasti.SSS sanoi:Nyt kun näin tuon Roboseppocop kuvan niin tulin siihen tulokseen että annetaan Sepon olla rauhassa. On ihan varma että tuo ei ole enää tyhmä tai ääliö, vaan kehitysvammainen.
goodolmob sanoi:"Moi, oon Seppo Saurio, on mulla päässä aivovaurio"
Tunnen tyypin ja tuo on pätkä biisistä joka hänestä on tehty. Tarjonnut kunnon naurut monen vuoden ajan. Ja on aivan yhtä viisas oikeassa elämässäkin. :D
http://www.kickboxerstar.com/arkist...n%E4k%F6isyys_ja_mun_kaikki_omat_kasvo_kuvani
Tipuin penkiltä tota Roboseppo kuvaa :D
PeKsE sanoi:Edit: EI VOI OLLA TOTTA![]()
Totatota... Eikö se nyt oo ihan sama jos on kynis-sekopää tai bodari-sekopää? Ei sitä tiedä mimmosia pommeja ym. aseita tämmöset kaverit osaa rakentaa. Ei niitä lihaksilla kaiketi räjäytellä.Allah sanoi:Voisiko joku Sepon nähnyt kertoa, kuinka iso tämä "Sepi" on?
Kuvien perusteella vaikuttaa aika kynikseltä, joten ilmeisesti melko harmiton kaveri kyseessä.
:lol2: 
Ahvena sanoi:Oon samaa mieltä. Huomasin vasta nyt että Sepolla on niitä kuvia 14 sivua. Paras on Rambo-kuva sivulta:
http://www.kickboxerstar.com/arkist...ja_mun_kaikki_omat_kasvo_kuvani&from=11#image
Pitää printata toi mukaan ku meen Kelalle seuraavan kerran. Vilkasen sitä aina ku tekee mieli kuristaa joku. :evil:
training_day sanoi:Tulee väkisinkin mieleen, että tämä kaveri on tuolla omassa seurassaan (jos nyt oikeasti tosiaan johonkin seuraan kuuluu) vähän vastaava kaveri kuin Million Dollar Baby leffassa on se jamppa, jonka tehtäviin kuuluu mm. lattian lakaisu ja sylkiämpärien tyhjentäminen. Eli sellainen "vähän" yksinkertainen kaveri, jonka annetaan treenata muiden kanssa, kun ei siitä varsinaista haittaakaan ole.

No jos ei kenellekään muulle kelpaa, niin tänne meni!soikkeli sanoi:Oma miete lauseeni kaikille kaikenikäisille taistelu ja kamppailulajien harrastajille:- yritä pärjätä , yritä voittaa , yritä tehdä , yritä koittaa , yritä rakastaa , yritä vihata yritä ihan mitä ikinä tahansa mutta yritä edes By Seppo Saurio
Saakeli, niin kauniisti sanottu, että ihan valahti tippa linssiin![]()