Paras kotisivu ikinä...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja UCp
  • Aloitettu Aloitettu
Turisas sanoi:
Satuitko kuulemaan, puhuuko se samalla tavalla kuin kirjoittaa?

Tää kiinnostaa muakin, pakko tietää!! :D

Ja pyydä ihmeessä Sepiä rekisteröitymään Pakkikselle. Miehellä olisi varmasti paljon tärkeää tietoa jaettavana. Sepolle voisi perustaa samanlaisen tredin kuin Supermassalla on. "Seppo Sauronen tässä moro" :D

Sepsis sanoi:
JSepolle voisi perustaa samanlaisen tredin kuin Supermassalla on. "Seppo Sauronen tässä moro" :D

Korjaus: "Seppo Sepi Sepeteus Ninja FinalPunishment Black Dragon To the End Sauronen tässä moro morjens hei/moi terve eli heippa tai moikka"

En ole koskaan oikeastaan jutellut Sepon kanssa. Tervehtinyt korkeintaan. Hän vaikuttaa, ainakin salilla ollessaan, aika hiljaiselta ja nöyrältä. Viimeksi kun Seposta kuulin, niin hän oli just lopettanut MT:n ja siirtynyt kb:n. Toivottavasti Seppo nähdään vielä meidänkin salilla!
Jos hänet joskus tapaan, voin kyllä vihjaista, et tulee kattelee tännekin päin :rock:

Vaikuttaa sen verta sekopäiseltä tyypiltä, etten epäilis yhtään, jos yksi kaunis päivä komeilis Iltasanomien kannessa räjäytettyään putkipommin jossain ostarilla. "Se oli semmoinen hiljainen ja nöyrä tyyppi. En olisi ikinä uskonut, että hän tekee tällaista."

Edit: Hoitoon!

Nyt kun näin tuon Roboseppocop kuvan niin tulin siihen tulokseen että annetaan Sepon olla rauhassa. On ihan varma että tuo ei ole enää tyhmä tai ääliö, vaan kehitysvammainen.

Vammaisille ja muille jälkeenjääneille ei saa nauraa tai tehdä pilaa, näin äiti ja isä jaksoivat aina opettaa.

SSS sanoi:
Nyt kun näin tuon Roboseppocop kuvan niin tulin siihen tulokseen että annetaan Sepon olla rauhassa. On ihan varma että tuo ei ole enää tyhmä tai ääliö, vaan kehitysvammainen.
Ei naurata yhtään. Jotain rajaa pitäs olla siinäkin kenelle itsepuolustuslajeja opetetaan. Ei tolla pysy oikeasti kaikki narut hallinnassa, jos joku joskus siltä päreet polttaa. Tai voihan Sepi päättää muuten vaan kokeilla taitojaan ohikulkijoihin. Tämä tietysti sillä varauksella, että se siellä treeneissä jotain kykenee täpinöiltään oppimaan. Kyllä on nyt joku seula vuotanut ja pahasti.

Salmisen " The Shadow Mui First Blood Warrior Hurrikaani Muei Thai-Kickboxing Lightning " Simo

Kyllä! Näin hauskaa ei ollu sitten peten kotisivujen

goodolmob sanoi:
"Moi, oon Seppo Saurio, on mulla päässä aivovaurio"

Tunnen tyypin ja tuo on pätkä biisistä joka hänestä on tehty. Tarjonnut kunnon naurut monen vuoden ajan. Ja on aivan yhtä viisas oikeassa elämässäkin. :D

http://www.kickboxerstar.com/arkist...n%E4k%F6isyys_ja_mun_kaikki_omat_kasvo_kuvani

Tipuin penkiltä tota Roboseppo kuvaa :D

HAHAHHAAHAHA on kyllä jotain aivan uskomatonta tuo koko juttu. Tuollainen elokuva kun tulisi teattereihin niin olisi pakko nähdä. RoboSeppoCop päihittää rikolliset käyttämällä kaikkia mahdollisia Suomen kielen vertauskuvia niin kauan kunnes viholliset antautuvat :D .
Olisi muuten ehkä pahin kidutustapa ikinä pakottaa joku lukemaan noita tekstejä pari viikkoa putkeen. Pari ekaa tuntia voisi olla hauskaa, mutta sen jälkeen olisikin sitten loppuaika aika kidutusta :wall: .

Edit: EI VOI OLLA TOTTA :hyper:

LINKIT JA SIVUT JA SIVUSTOT MIHIN NÄITÄ LINKKEJÄ KLIKKAILEMALLA JA KLIKKAAMALLA JA PAINELEMALLA JA PAINAMALLA PÄÄSEE JA PÄÄSISI AIVAN IHAN SUORAAN

Voisiko joku Sepon nähnyt kertoa, kuinka iso tämä "Sepi" on?
Kuvien perusteella vaikuttaa aika kynikseltä, joten ilmeisesti melko harmiton kaveri kyseessä.

Allah sanoi:
Voisiko joku Sepon nähnyt kertoa, kuinka iso tämä "Sepi" on?
Kuvien perusteella vaikuttaa aika kynikseltä, joten ilmeisesti melko harmiton kaveri kyseessä.
Totatota... Eikö se nyt oo ihan sama jos on kynis-sekopää tai bodari-sekopää? Ei sitä tiedä mimmosia pommeja ym. aseita tämmöset kaverit osaa rakentaa. Ei niitä lihaksilla kaiketi räjäytellä.

Noh, onhan tuo kaveri aika hauska mutta ei se ihan normaali kyllä ole. Oisko joku oikein paha ADHD tai jtn?
En oo kyllä vastaavaan törmännyt aikaisemmin. Huhhuh... Ei voi poikaa ainakaan itsetunnon puutteesta syyttää! :lol2:

Kaveri vois kyllä alkaa kirjottaa tekstityksiä leffoihin. Siinä olis kiire lukemaan ja ymmärtämään mitä elokuvassa sanotaan....
esim:

Adrian: mitä meiltä muka enään uupuu tai puuttuu muka meillä on talo , meillä on autoja , meillä on rahaa mutta ainoa mitä ei ole ja mitä ja mikä puuttuu ja uupuu on se helvetin hiton totuus mikä on se totuus helvetti hitto vie.!!!.?
– By Seppo Saurio

Rocky: onpas mulla on mulle sillä on mun mielestäni se on ja musta se on ja mun mielestäni se on ja mun omasta mielestäni sillä on kyllä.!
– By Seppo Saurio

Mä kualen :hyper: :lol2: :hyper:

Ahvena sanoi:
Oon samaa mieltä. Huomasin vasta nyt että Sepolla on niitä kuvia 14 sivua. Paras on Rambo-kuva sivulta:

http://www.kickboxerstar.com/arkist...ja_mun_kaikki_omat_kasvo_kuvani&from=11#image

Pitää printata toi mukaan ku meen Kelalle seuraavan kerran. Vilkasen sitä aina ku tekee mieli kuristaa joku. :evil:

Joo tuolle photoshoppaukselle kalpenee pakkiksenkin ammattilaisten taidonnäytteet :D
Kansion nimi "Minä Itse & Jean Claude Van Damme katso tarkkaan samannäköisyys ulkonäön yhdennäköisyys..." kertoo jo kaiken.
Toki pitää antaa krediittiä siitä, että ainakin on lajilleen omistautunut :thumbs:

Tulee väkisinkin mieleen, että tämä kaveri on tuolla omassa seurassaan (jos nyt oikeasti tosiaan johonkin seuraan kuuluu) vähän vastaava kaveri kuin Million Dollar Baby leffassa on se jamppa, jonka tehtäviin kuuluu mm. lattian lakaisu ja sylkiämpärien tyhjentäminen. Eli sellainen "vähän" yksinkertainen kaveri, jonka annetaan treenata muiden kanssa, kun ei siitä varsinaista haittaakaan ole.

training_day sanoi:
Tulee väkisinkin mieleen, että tämä kaveri on tuolla omassa seurassaan (jos nyt oikeasti tosiaan johonkin seuraan kuuluu) vähän vastaava kaveri kuin Million Dollar Baby leffassa on se jamppa, jonka tehtäviin kuuluu mm. lattian lakaisu ja sylkiämpärien tyhjentäminen. Eli sellainen "vähän" yksinkertainen kaveri, jonka annetaan treenata muiden kanssa, kun ei siitä varsinaista haittaakaan ole.

Jos näin on niin silloin käy sääliksi, mutta sitä kun ei ikinä tiedä. Parempi olla tietämättä totuutta, että voi nauraa noille jutuille. Jos lukee liian pitkään noita juttuja niin ne alkaa ärsyttämään, mutta kerran päivässä parin minuutin lukusessiot on kyllä aika kiva piristys :)

soikkeli sanoi:
Oma miete lauseeni kaikille kaikenikäisille taistelu ja kamppailulajien harrastajille:- yritä pärjätä , yritä voittaa , yritä tehdä , yritä koittaa , yritä rakastaa , yritä vihata yritä ihan mitä ikinä tahansa mutta yritä edes By Seppo Saurio
Saakeli, niin kauniisti sanottu, että ihan valahti tippa linssiin :rock:
No jos ei kenellekään muulle kelpaa, niin tänne meni! :rock:

Unfucking real. Absolutely 100% unfucking real.

Onko Sepen tuotantoo luettuaan vaara seota itse?

Back
Ylös Bottom