Seppo Saurio+Erotiikkakirjallisuus=Priceless
Imettyäni muutamia, jokusia, muyai thai stallone, kerrosvoileipä, minuutteja Juhan kalu, tavara, kapine, esine, kapistus, tarvike, varuste alkoi, rupesi, ryhtyi, aloitti syöstää, tyrkätä, lykätä pukata, sysätä, suistaa, tuupata, tönäistä, lastiaan, kuormaansa, kantamustaan, taakkaansa, syvälle suuhuni, leipäläpeeni, lärviini, monttuuni, naamaani. Otin, poistin Juhan ohjeiden, vinkkien, neuvojen, opastusten, osviittojen mukaisesti, mukaan topin pois, tiehen, matkoihin, joka paljasti rintaliiveihin verhotut, päällystetyt, peitetyt, katetut kiinteät rintani, nisäni, rintarauhaseni, tissini, boobsini, knockerssini. Suustani pääsi, irtosi, kirposi, herposi, purkaantui, vapautui, irtaantui valittava, purnaava, jupiseva, mariseva, marmattava, mukiseva parahdus, parkaisu, voihkaisu, huuto " Nussikaa, pankaa, runkatkaa mua, minua, meitsiä, meikäläistä, Seppo to the death warrioria, muayi thai warrioria, cobraa, stallonearamboa, The Thunder Shadow Muei Kickboxer Stallone of Thrilla in The Manilla Viho Viimeiseen Asti Final Dragon Hurrikaania, antakaa, lahjoittakaa, luovuttakaa, suokaa, myöntäkää mulle munaa, kikkeliä, pippeliä, penistä, miekkaa, siitintä, fallosta, heppiä, keppiä, kukkoa, cockia, dickiä, piliä."