Paras kirja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 111Toke
  • Aloitettu Aloitettu
Eli mikä teidän mielestä on paras treeni kirja? Olen lukenut läpi kirjat, Massaa! Voimaa!, bodauksen tietojätti, body for life, lisää voimaa ja 10 minuutin käsitreeni. Olen myös lukenut bob andersonin venyttely kirjan ja muutamia muita melkein asiaan liittyviä kirjoja. Omasta mielestä tämä Massaa! Voimaa! sisälsi ehkä eniten mielenkiintoisia treeni metodeja, mutta miinuksena siellä ei ollut treeni liikkeitä opetettu ollenkaan eli ei riitä aloittelijalle pelkästään. Lisää voimaa oli kyllä monipuolinen ja hyvä perus kirja minkälajin harrastajalle hyvänsä. Bodauksen tietojätti sisälsi paljon mielenkiintoista tieto ravinnosta ja siellä oli myös treeni liikkeet hyvin neuvottu. Aloittelijalle ehkä kuitenkin body for life saattaisi olla se paras sieltä löytyi paljon perus asioita ja siellä oli hyvin neuvottu yleisimmät treeni liikkeet ja yleisimmät virheet niitä tehdessä, se oli myös ns. helposti luettava.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos englanti taittuu niin itse Iso Arskan New Encyclopedia of Modern Bodybuilding on todella hyvä teos. Kaikki bodauksen osa-alueet käyty hyvin läpi ja löytyy nuo mainitsemasi treeni liikkeiden teko ohjeetkin sieltä :)

marko savolaisen supermassa anyone? Itsellä tuli lainattua tuo ja luettua pariin tuntiin läpi viime viikolla :rock:

Nyt jonkun pitäs opetella otsikoinnin alkeita? Minutkin raukat johdettiin tänne harhaan.
Vastataan nyt sitten. Oon lukenut kaksi treenikirjaa; voimaa-massaa-jne sekä Viikinki-Halmeen jonkun treeniopuksen. Ensiksi mainittu oli sika hyvä, siihen teokseen ei aika pure. Yllättävää kyllä, Viikingin kirjakaan ei ollut huono. Ei toki niin tieteellinen ja faktoitettu kuin voimamassa, mutta puolensa kyllä.

Summa summarum: Voin lämpimästi suositella voimaa, massaa -kirjaa kaikille aloittelijoille ja jkv edistyneemmille.

Kyselen vaan onko kukaan lukenut tätä http://www.booky.fi/book.php?book_id=9789512076482 ?
Joululahjaksi tulisi jos vaan olisi hyvä. Ei tuo ihan treenikirja ole, mutta arskaa kumminkin.

Jimiltä(muistaakseni) tuli kans ihan pätevä elämänkertomus tyylinen dokkari Arskasta, kannattaa vilkassa sekin jos mahdollista. Uskon ton kirjan olevan paljon sitä perusteellisempi, tuskin tulisit pettymään ;)

laitetaanpas nyt vielä asiaan liittyvää kun löysin eli toi body for life kirja löytyy pakkotoisto kaupasta hintaan 2 euroo ja jos nyt vielä hinta/laatu suhteeltaan pitäis paras kirja ettii niin ei montaa vaihtoehtoo siihen löydy. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom