Paras keino löytää kehon peruskulutus?

Mullakaan ei tunnu paino tippuvan, vaikka oon 1200kcal alle kalorilaskurin luvun ja salit päälle eli varmaan ainakin 1500kcal miinuksella ollu pari viikkoa. 21000 kcal pitäis siis olla yhteensä lähteny, painoa meni aluks muutamassa päivässä 4kg eli nesteet, mutta sit se nousi uudestaan ja nyt oon 3kg miinuksella lähtöpainosta. En muista lähtötilanteen ympärysmittaa, voisin ottaa uuden. Salilla teen G6 eli kyllä noiden protskujen pitäiskin jäädä kehoon... Makrot on about vähän alta 200g proteiinia, 75g rasvaa ja tuohon mahtuu vielä reipas 100g hiilaria että tulee 2000kcal täyteen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Uskon, että oikean kalorimäärän löytää vain pitkäaikaisella kokeilulla, etsinnällä ja kehoa kuuntelemalla.
Painon heilahtelun sijaan miettisin viretasoa ja salilla jaksamista, en niinkään viikon tai parin sisällä tapahtuvaa pienoista painon heilahtelua.
Itse en usko näihin nettikalorilaskureihin tuon taivaallista, mutta tietysti jostain kalorimäärästähän se on aloitettava.

Uskon, että oikean kalorimäärän löytää vain pitkäaikaisella kokeilulla, etsinnällä ja kehoa kuuntelemalla.
Painon heilahtelun sijaan miettisin viretasoa ja salilla jaksamista, en niinkään viikon tai parin sisällä tapahtuvaa pienoista painon heilahtelua.
Itse en usko näihin nettikalorilaskureihin tuon taivaallista, mutta tietysti jostain kalorimäärästähän se on aloitettava.

No kuka edes niitä sokeasti uskoo? Suunta on oikea, mutta ei ne mitään kiveen hakattuja lukemia ole.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom