Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meitsi ei ehdi kattomaan edes yhtä kanavaa. Aikoinaan kun Suomessa asuin niin oli 4 satelliittia kiinni ja taisi näkyä reilu 1000 kanavaa, aika turhuutta, määrä ei korvannut laatua.Täällä löytyy tällä hetkellä Canal+ total, Welho M ja Viasat kulta paketit. Näistä Viasat kulta jää tämän kuun lopussa pois valikoimista, kun rupeaa täyden hinnan maksamaan. Canal+:lla ja Welho M:llä näkee S/M-liigan, NHL:n, formulat ja dokkareita Discoveryltä, Animal Planetilta ja NatGeo-kanavilta. Vaikea verrata Viasatin tai Canalin leffatarjontaa, mutta Canalilla omasta mielestä monipuolisempi tarjonta mm. sarjojen ja urheilun saralla. Näin mulla Welhon kaapelissa, mutta tosiaan oma maku ratkaisee, niinkuin yllä todettiin...
Meitsi ei ehdi kattomaan edes yhtä kanavaa. Aikoinaan kun Suomessa asuin niin oli 4 satelliittia kiinni ja taisi näkyä reilu 1000 kanavaa, aika turhuutta, määrä ei korvannut laatua.
Visatilla mielestäni huonompi kokonaisuus: http://www.viasat.fi/?sivu=3
Eiköhän noista osaa jokainen itse mieluisamman poimia?
Viasat on ihan surkee kanavanpaketti. Meillä on se ja harmittaa niin vietävästi kun ei tullut otettua canalia. Tääkin on tietyn ajan sitova sopimus niin ei saa katakaistukaan tilausta vielä.
Itselläni on discovery kanavapaketti, johon kuuluu siis Discovery Channel, Animal Planet, Discovery World, Discovery Science ja Discovery Travel & Living.
Paljon muuta ei tule katsottuakaan. Ei edes peruskanavia. Eri palveluntarjoajilla on sitten eri kanavapaketit, että ihan sellaista ei välttämättä saa minkä itse haluaisi tai mikä kaverilla on toisessa kaupungissa.
Itse juuri kanss arvon tuon Canal+ kanssa että otanko vai en. Kun vedonlyönnillisesti seuraan sm-liigaa ja englannin futista niin olisihan se mukava niitä pelejä katsoa mutta kerkiääkö niin on toinen asia.