Viikonloppuna kuntelin Colony albumia autossa ja yhtäkkiä alkoi "Ordinary Story" soimaan, biisihän on suorastaan LOISTAVA!!!
En tajua miten en tuota ennen huomannut noin hyväksi. Tulipa sitten kotona lauantai-iltana soitettua klo 24.00 "hiukka" kovaa, että naapuritkin varmasti kuulisivat miten hyvä tuo biisi on
Autoilukin kärsii, kun muutenkin lähtee töihin unenpöpperössä ja sitten kun tuo biisi tulee, niin laittaa silmät kokonaan kiinni fiiliksessä ja alkaa moshaamaan. Jalankulkijat muuten heittää punaisissa valoissa hiukka omituisia katseita, kun pidän volyymiä ihan kaakossa ja koko auto tärisee musiikin voimasta
Only for the weak näyttää olevan monella listalla ja myös mun, vaikka In Flames aika tuore tuttavuus mulle onkin. Lähes samalla tasolla on, ja ainakin mulle vielä tiukemmat kylmät väreet herättää Brush The Dust Away varsinkin sillä kohdassa 1:30 alkavalla riffillä. Vitun hyvä meininki tulee salilla kun tätä kuuntelee täällä salilla normaalisti soitetun jousipyssy-hevosellaratsastusmusan sijaan.
Jotenkin ennen In Flamesia ei tällainen "rääkymishevi" tuntunut missään, tää taas putoo aivan sikana. Siistiä kun musiikkimaku avartuu.
Mulle koviten on potkinut siitä sekunnista asti kun sen kuulin My Sweet Shadow. Taitaapi olla helposti kaikkien aikojen parhaiden biisien top kympissä meikäläisellä.