Paras energiabuusteri?

tulee semmonen ihanan kotoisa fiilis aina kun ton kattoo
i :haart: adhd :D

joo eipä mun mielestä kannata mitään hiilareita vedellä piristykseen kun tulee niin paljon varmemmin verensokerin romahdus kuin ehkä hetkellinen piristyminen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mutjoo, olisihan sitä voinut itse threadiin vastata.

Itselläni kahvi, ED & Battery, sekä tauriini sellaisia, mitä tulee otettua ennen treeniä. Tosin tuommoiset energiajuomat turhan kalliita, eli niitä ei nyt sit niin usein tule osteltua :o

Jostain luin, että tabuista kofeiini imeytyy huomattavasti paremmin ku litkusta, että unohtakaa ne sumpit ennen reeniä ja napatkaa 1-2 cofua mieluummin.. Varmaan vatsakin kiittää.

Pelkällä kofeiinilla en ole saanut yhtä voimakasta vaikutusta aikaiseksi. Fiilis on mahtava 15 minuuttia Kranker Powderin nauttimisen jälkeen.

Kahviin en osaa ottaa kantaa, kun en sitä juo. Annos Kranker Powderia vastannee kuitenkin useampaa kuppia kahvia. Annoshinnaksi Krankerille tuli noin 60 senttiä, joten ei se nyt mikään päätä huimaava hinta ole.

Toi Kranker kyllä toimi, maku oli vain ihan puistattava. Kofeiniinhan se perustui eikä mukana käsittääkseni ollut mitään laittomia aineitakaan, mutta jotenkin se vain potki ihan eri tavalla kuin pelkkä kahvi tai kofeiininapit. Ja olen kahvinjuoja kyllä, useampi kuppi menee päivässä. Virtaa riitti aivan eri tapaan vetää treenit loppuun asti, ainoa juttu mistä piti pitää huoli oli ettei kuivetu kun hiki irtosi paljon helpommalla.

Toinen toimiva oli ABB:n joku boosterijuoma jossa oli kofua ja yohimbea, monen muun jutskan lisäksi. Siinä vain toi piristys oli enemmän kofeiiniöverien kaltainen, ja yohimbiinista tuli epämiellyttävät kylmät väreet.

Ite vedän kofeiinitabletteja ennen treenejä. Olen kokeillut eri annostuksia ja mulle sopivin on 5-6tabua. Sillä saa hyvän vaikutuksen, vähemmällä ei oikein kone käynnisty. Jos kroppa muuten paskana aikaisemmista treeneistä, 2-3 buranaa kitaan myös.

Jo ihan mielenkiinnosta: Paljon menee buranaa viikossa?

Siis ei mitenkään hirveästi, tuo burana juttu vain silloin kun kroppa ei muuten meinaa liikkua ollenkaan. Enemmän buranaa meni silloin kun pelasi jenkkifutista. Ei niitä turhaan kutsuta linjamiehen pastilleiksi.

Ja toinen juttu on se että 2buranaa vaikuttaa 130kg kaverissa hieman eri tavoin kuin 48kg naisihmisessä.

Nostetaan aihe taas ylös. Mahtaako moni ABB:n valmisjuomista olla sallittuja Suomessa? Speed Stackia ja Speed Shottia saa kyllä, mutta muita en ole nähnyt myytävän. Tuleeko tullista jos tilaa jenkkilästä ja onko porukalla kokemuksia juomista, mitä ei Suomesta saa?

Jos meinaa aamulla treenata,ni 2-3 kofutabua ja pari kuppia ytyä kahvia naamariin+heradrinksu.Siitä joku 30-45min.Ni ei muuta ku treenit päälle.

Ite oon kokeillut viimeset 2-3 viikkoa ihan normaalilla energiajuomalla. Täytyy sanoa että ei mitään muuta kuin negatiivista palautetta anna sille vaihtoehdolle omakohtaisesti. Ei mitään lisäboostia treenin, korkeintaan päin vastoin, normaali nestetankkaus mitä treenin aikana tulee tehtyä ei tahdo onnistua jne. Jospa seuraavaksi kokeilisi jotain muuta.

Jos meinaa aamulla treenata,ni 2-3 kofutabua ja pari kuppia ytyä kahvia naamariin+heradrinksu.Siitä joku 30-45min.Ni ei muuta ku treenit päälle.

Mulla tulis paska housuun tolla satsilla:D
Kyykkysarjan toistot: "yksiiii...kaks..eiku paskaa...jne)

Uni on paras treenibuusteri (itsehän olen natu:wtf:)

hahah, joopasen joo.

Tuo Mustan lesken satsi, ei ihan noin voimakkaana...niin toimii mullakin.

Lahden hiihtomuseossa on muuten muistaakseni Pauligin kahvimainos jostakin 40-50-luvulta jossa on tyylitelty hiihtäjä, kahvipannu ja teksti miten kahvi on "urhelijan ykköspiriste" tjsp. :)

Uni on paras treenibuusteri (itsehän olen natu:wtf:)
Pienet päikkärit ennen treeniä on muuten tosiaan paras buusteri. Ei niitä tietenkään väkisin voi ottaa, mutta muutaman kerran oon väsyneenä ottanut torkut sohvalla ja herätessä on virkeänä ja valmiina treeniin.

Normaalisti tulee juotua pari kuppia kahvia ja lasillinen beroccaa ennen salille menoa. Hyödyistä en osaa sanoa, mutta eipä tuosta tavasta ole tarvetta luopuakaan.

Pienet päikkärit ennen treeniä on muuten tosiaan paras buusteri. Ei niitä tietenkään väkisin voi ottaa, mutta muutaman kerran oon väsyneenä ottanut torkut sohvalla ja herätessä on virkeänä ja valmiina treeniin.

Normaalisti tulee juotua pari kuppia kahvia ja lasillinen beroccaa ennen salille menoa. Hyödyistä en osaa sanoa, mutta eipä tuosta tavasta ole tarvetta luopuakaan.

jos osaa nukkua just oikean verran, ei mikään aine (pl ehkä huumeet&doping[en ole kokeillut toim. huom.]) piristä läheskään samalla lailla. bout vartin torkut niin piristyy uskomattoman paljon.

Mitäs suosittelette buusteriksi esim. jääkiekkoon? Tietynlainen täpinä ja räjähtävyys täytyisi pystyä säilyttämään koko pelin ajan (~2+ tuntia), mutta ainakin pelkällä kofeiinilla fiilis katoaa meikäläiseltä jo reilussa puolessa tunnissa. Pitäisikö hiilarien lisäksi ottaa jotain erikoisvalmistetta vielä esim. toisella erätauolla?

jos osaa nukkua just oikean verran, ei mikään aine (pl ehkä huumeet&doping[en ole kokeillut toim. huom.]) piristä läheskään samalla lailla. bout vartin torkut niin piristyy uskomattoman paljon.

Ittellä on taas päinvastaiset vaikutukset, jos otan päivällä torkut on koko loppu päivän uninen olo

itellä pari kofeiini tablettia auttaa asiaa ja beta-alaniiniakin otan ennen reeniä. Sillä ei taida olla vaikutusta pirteyteen, mutta aiheuttaa ärsyttävää kutinaa kuitenkin :) Sillon kun oli viä jäljellä niin tohon otin viä tauriinia. Joskus otin eräänlaista palautusjuomaa reenin aikanakin ja se autto ainakin jaksaan paremmin koko reenin läpi tai ainakin tuntu siltä. Se oli semmosta aikas litkumaista missä oli jotain mehua tai maltoo, protskua, mineraalisuolaa ja kreatiinia. semmonen kevyt satsi puolentoista litran pullossa niin autto nesteytyksessäkin ja riitti koko reenin. En tiä tosta oliko lumetta vai todellista se jaksamis apu, mutta raskaimmissa reeneissä tuntu auttavan jaksamisessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom