mikäs ohjelma on varmatoimisin nimenomaan polttohommiin? nerossa alkaa olemaan liikaa sälää mun makuun, kun tarvis vaan polttaa ja korkeintaan pilkkoa. löytyykös freeware-puolelta asiallisia ohjelmia? kiittää.
Toi nero on mulla ainakin hyvä. Sillä polttaa kaikki mitä tarvii. Nero Smartista vaan valitsee mitä haluaa tehdä niin käynnistyy oikea ohjelma. Data DVDn tapauksessa käynnistyy Nero Express. Noita levyjä kannattaa sitten poltella alhasilla nopeuksilla niin tulee parempia...
Noista dvd-videoista voi ottaa varmuuskopioita Nero Digitalin mukana tulevalla Nero Decodella. Sillä pätkäsee turhat alku ja lopputekstit veke ja pakkaa vähän lisää niin menee tuplaleyeri dvd-leffa halvalletavalliselle dvd levylle.
Ulkoset USB kovalevyt on myös hyviä backuppeihin kun tota tiedostoa on niin perkeleesti. Itellä 500GB ulkonen jonne vedän kopiona kaikki tarpeelliset. Varsinkin viteoo, musaa ja valokuvia tulee niin perkuleesti. Mulla on vielä toinen 500gb jonne otan varmuuden vuoksi kopiot tosta toisesta...hätävarjelun liiottelua...
Se huono puoli Nerossa on, että joutuu jokaiselle levylle asettamaan erikseen polttonopeuden. Ei siis voi mistään asetuksista määrätä, että polta aina 4X nopeudella.
Record now oli hyvä CD:n polttosofta, mutta sitä ei taida saada kuin joidenkin asemien mukana tai rahalla.
kiitos so far. pitänee se nero hankkia. jossain oli kovasti polemiikkiä nero 7:n bugeista ja että nero 6 toimis varmemmin. kokemuksia? onkos toi nero digital ihan se normaali versio?
Voi olla joo koska nero 6:n mullakin on ollut käytössä. Toi nero digital on muistaakseni kasa noita video/dvd työkaluohjelmia. Tuon nero Recode (ei siis decode kuten aiemmin muistelin) saa ladattua näköjään vaikka täältä http://www.softpedia.com/progDownload/Nero-Recode-Download-14536.html. Näyttää olevan ihan sama versionumero kun mulla käytössä olevassa softassa, joka on jo muutaman vuoden vanha. En yhtään muista mistä olen tuon aikoinaan itse asentanut, mutta tota samaa olen käyttänyt vuosikaudet kun se kerran toimii nätisti...