Paras biisin alku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Force
  • Aloitettu Aloitettu
in flames - trigger
in flames - Man Made God
ill nino - how can i live
chimaira - army of me
killswitch engage - when darkness falls
soilwork - Like the Average Stalker
Soilwork - My Need
diablo - Symbol Of Eternity
element eighty - bloodshot
Throne of Chaos - Johnny B.Dead
Devildriver - Swinging The Dead

Slayer - Hell awaits, jumalattoman tarttuva laiskan pullea rummutus sahaavalla kitaralla. Tässä jos ei lähde pää heilumaan, niin son game over man, game over!
Metallica - For Whom the Bell Tolls, helposti Metallican paras biisi.
Slayer - Dittohead, tässä tulee satasta turpaan heti porstuassa.
Slayer - Raining blood, trashin Paranoid. Tykkää tai itket ja tykkäät.
BS - Paranoid, miljoonaan kertaan vinguttu ja coveroitu ikimusta. Ei vihreä. Ja muija laitetaan lätkimään. Aina.
Rammstein - Rein Raus, tahtitarkkaa penetraatiota pallit peräkkäin niinkuin ojankaivajalla.
Rammstein - Feuer Frei, galaksit räjähtää, Till lauskeutuu. Nimim: Tee-se-itse naamaliekinheitin.
Rammstein - Der Meister, uimamaisteri joka tulee ja tappaa andyn puutarhassa. Volyymia pitää sitten olla riittävästi ja mielellään gyntterrynkytysolo.
DJ Adolf - Sieg Hail mix, se on kova alkulyriikka kun tulee että Die Fuhrer sprechen. Siinä on sitä peräänkuulutettua munaa.

DVD:t

Slayer - war at the warfield
Tää pyörii tykiltä himassa ja pari pottua mellakkajuomaa kainaloon niin on jytkeet pystyssä. Ei tarvii edes ketään vierasta edes kylään jolle tarviis pitää esitelmöintejä asekokoelmasta. Huomaa, että volyymi lähenee loppuillasta kylmänä rintamana kohti kaakkoa ja ajoittaista tukanpyöritystä on luvassa. Ja varoitus autoilijoille, huomenna ennustettavissa aamusumua, salamointia sekä kirjallinen varoitus isännöitsijältä + kyylän naamamuljauttelua roskiksilla.

Rammstein - Live aus Berlin
Teutoonipuolueen puoluepäivät kokosivat jäseniään veervyldeen vai minne helvettiin, kun ylipappi Till alkoi saarnaamaan titaanisesta saarnatuolistaan poikarakkauden, insestin, raiskauksen ja Puolan valloituksen saloista. Lieket lentää, laiha pianisti tanssii, lihakset kiiltää ja valoa annetaan kansalle, joka pimeydessä vaeltaa. Suosittelen tähänkin ottamaan myös reippaasti väkijuomaa alle lääkkeeksi, jotta kun tekstityksen kytkee päälle, niin laulu lähtee perseensisäpohjasta itsestään liikkeelle jotta haluttu bassotaajuus saavutetaan. Jos naapurin kyylä erehtyy soittamaan ovikelloa, kannattaa postiluukusta vastata yläosattomana samaa äänimetodia käyttäen: Ich finde dich.

En viitsinyt koko ketjua lukea, mutta oma ehdoton suosikkini on Guns 'n Roses - Welcome to the Jungle. Loistava.

Type O Negative-My Girlfriends Girlfriend,ehdottomasti
jossain toisessa biisissä oli myös melkein yhtä hyvä alku mutta mä en nyt millään saa päähäni mikä se biisi oli...

Eugen sanoi:
Jos naapurin kyylä erehtyy soittamaan ovikelloa, kannattaa postiluukusta vastata yläosattomana samaa äänimetodia käyttäen: Ich finde dich.

Koko teksti oli hupaisaa luettavaa, mutta myös asiaa. Eugenille liikeidea: oikeiden asioiden päälle ymmärtäviä ryyppykavereita on jokaisella ihan liian vähän, ala tarjoamaan miehille seuralaispalvelua. Ylenmääräinen mouhuaminen volumella, ubermiehevyys, ase-esittelyt... Kaikki asiaa. Tilaan sut mökille sitten joskus, varaudu kännipainiin. (Veloitetaanko siitä ekstraa?)

Itse asiaan: Devin Townsend: Namaste. BUUUMPH! Sitten kerätään vähän aikaa momenttuumia, saadaan vaihde silmään ja tuplabasarit alkavat jylistä pakoputkista, kaasu jumii påhjaan ja ohituskaistalla tutkaillaan tapahtumia niin että silmissä vilisee. Itse biisi ei liity autoiluun mitenkään, mutta sitä kuunnellessa on hankala ajaa rajoitusten mukaisesti.

Moonsorrow - Unohduksen Lapsi
Ensiferum - Treacherous Gods

pärkkele,ei ollu se biisi mitä hain mutta ETOSin Last One For Life-biisissä on helvetin hyvä alku kanssa (mulla vissiin joku fetissi näihin koskettimilla soitettuihin introihin...)

EDIT pärkkele2,mä olen naputtanut 1200 viestiä viime helmikuusta lähtien :D
noo kesätöiden aikaan tahti tais parhaimmillaan olla reilut 9 viestiä/päivä :D

Vilenin Herttua sanoi:
ala tarjoamaan miehille seuralaispalvelua.

Kiitelty, kiistelty ja ylistetty ryyppykaveripalvelu: vittuilen, kidutan ja hakkaan. Ei mutta oikeesti tottakai me järkätään joskus palstan alan miesten kanssa joku SS-risteily metsässä, josta ainoat bilekuvat ja -raportit tehdään poliisilaitoksella. Jos joku sammuu ennen valomerkkiä, niin sille liimataan omat munakarvat viiksiksi. Mökkinaapureitten eli todistajien/silminnäkijöitten lustiksi soitetaan MA Nummisen Haluan eronneen rouvan sata kertaa putkeen.

Vielä asiaan. Menin sitten tutustumaan Sepulturaan takaperin ja kuuntelen tätä Roots levyä. Tuntuvat ihmiset valittelevan tätä viidakkomölyä nimenomaisten juurien pettämiseksi, mutta itse kun olen aina digannut noista inkkariteemoista, joten pieni viidakkomeno piristää. Jostain syystä esim. Arise levy ei iskenyt mitenkään ihmeellisesti. Tiedän että olen väärässä, mutta aina ei voi miellyttää kaikkia.

Sepultura - Rattamattahatta, ihqdaa junglemölyä.

Final War - Tales Of Honor

Ei kyl ehkä kaikkien mielee ainakaa ton piisin kertosäe :D

Mad Sin - Speak no evil
Mad Sin - Senseless Species

Ja tietty Hurriganes - In The Nude :D Ehkä letkein piisi mitä on ikinä tehty...

in Flames - F(r)iend
in Flames - Cloud connected
Mokoma - Mene ja tiedä
Diablo - Icon of flesh
Diablo - Elegance in black
Cob - Everytime I die
Cob - Silent night, Bodom night
Cob - Downfall
Cob - Deadnight warrior
Rammstein - Engel (kun kitarat tulee mukaan :D )
Rammstein - Küss mich
Clawfinger - Biggest and the best

tossa muutama
joo aika moni mainittu jo, mutta antaa olla :D

Turhaa spekulointia. Maailman enstekskovin aloitus on varppina Megadethin kappaleessa Train of Consequences. Jos alun kitarariffi (joka muuten jatkuu läpi piisin) ei valuta touhulammikkoa housuun, niin sitten se ei vaan valuta.

Back
Ylös Bottom