Parantumaton revähdys habassa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ali_Pali
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
*raksu* sanoi:
kuvailemasi revähys on tai tulehus kuulostaa tutulle... parantunu itellä ainaki täysin ennalleen, ei tunnu enää kipua. tosin siinä meni noin puoliska vuotta.. reenailin ite ainaki ihan normaalisti.. vähä hauisreeneisä löysäilin vain.
Joo mä meen nykyään aika lailla fiilispohjalta. Jos on paska päivä nii kevyet painot. On varmaan paranemaan päin kuitenki. Mut onhan tässä menny jo noin 4 kk:ta vittuuntuessa et sillee:thumbs:

itellä on edelleen sama vaiva, ollut jo varmaan 4kk tta. välillä koskee enemmän, välillä vähemmän.

ot: 22,5kg kässärit ja ikää 16v. voimaa tuntuis oleva :P

mattiE sanoi:
itellä on edelleen sama vaiva, ollut jo varmaan 4kk tta. välillä koskee enemmän, välillä vähemmän.

ot: 22,5kg kässärit ja ikää 16v. voimaa tuntuis oleva :P
Todella v-mäistä eikö totta? OT: Kai sitä voimaa sitte on ku kaikki niin sanovat..Onhan sitä tullu leukoja vedeltyä 13-vuotiaasta lähtien et se on kai luonu hauikselle pohjat ennen kuin aloitin treenaamaan tosissaan.
Eilen treenasin taas ja nyt alkaa tuleen ongelmana toisen käden voima. Ei oo yhtä voimakas ku joutuu aina tekeen oikealla (kipeällä) ensin. Oikealla menis 7-8 toistoa ja vasemmalla 5 ois hyvä :hyper: !
Näkyy mulla näitä kohtalotovereita olevan jonkin verran niin kysyisinpä millaisen treenin/tilanteen jälkeen kipu on alkanut tuntua? En muista tarkkaa hetkeä, mutta sillä on varmasti jotain tekemistä sen kans et en lämmitelly paljoa ennen habatreeniä..

no mulla tuntuu jos lähtee selkäreenii ( leuat, ylätalja tai alatalja ) ilma tosi hyvää lämpöä. hauis treeni koskee muuten aina paitsi selkätreenin jälkeen ei ollenkaan, kun ovat jo niin lämpöset. sillon se menee tosin aina vaan pumppailuks ku jaksa tehä mitää. vaikeata on, mutta töit on tehtävä. ja onha niitä onneks muitaki lihaksia, jotka IHME KYLLÄ kiinnostavat mua paljo enemmän ku hauis :)

Tilanneraportti

No nyt on varmaan aika pitää totaalitaukoa hauis/ojentaja treeneille ku tuli sopivasti kuumetta pari päivää sitten ja voi vihlasta kättä vaikka ei tekis mitään. Jos nyt koittas pelkällä lenkkeilyllä ja vatsa/selkä-treeneillä pitää kropan jossain kunnossa. Ilman lisäpainoja tietenkin. Luin tuosta yhestä threadistä että tulehduksen parantumiseen auttais burana ja muut ibuprofeiinia sisältävät lääkkeet. Paljonkohan tämän ikäinen ja painoinen sais ottaa sitä ? Siis 16/17 ja painoa 74kg.

Ali_Pali sanoi:
...Luin tuosta yhestä threadistä että tulehduksen parantumiseen auttais burana ja muut ibuprofeiinia sisältävät lääkkeet. Paljonkohan tämän ikäinen ja painoinen sais ottaa sitä ? Siis 16/17 ja painoa 74kg.
Otat juuri niin paljon kun lääkäri sitä, tai muuta lääkettä, sinulle määrää.

JohnnyB sanoi:
Otat juuri niin paljon kun lääkäri sitä, tai muuta lääkettä, sinulle määrää.
En oo kyllä käynyt lääkärissä vieläkään. Jos en käy niin en sitten varmaan ota. En ole ottanut asiaa niin vakavasti että kokisin sen lääkärikäynnin arvoiseksi. Sen takiahan mä tulin tänne bodausasiantuntijoilta neuvoa kysymään.

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom