Pappatesti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dragon
  • Aloitettu Aloitettu
Mike sanoi:
Jumalauta, mä en saa edes yrittämällä tosta 75% :D
Saako joku muu?

Mä sain, kun oikein yritin tasan 75% :rock:

Yhteispisteet: 100%

Olet
Onnittelut, olet päässyt elämässäsi pitkälle - siis todelliseksi PAPAKSI. Tavoitat pappana olemisesta juuri sen mikä on oleellista. Muista silti, että sisäisestä papastasi on pidettävä huolta. Varomaton pappa huomaa pian taas taantuvansa teiniksi. Älä tingi periaatteistasi, vaan levitä muillekkin pappuuden ilosanomaa.

Ja iha rehellisesti vastailin :rolleyes:

No voi helevetti!! Oma tulos: 50% Peruspappa:D. Ja ihan rehelllisesti vastailin. Pitäisköhän alkaa muuttaa ajattelutapaa? :rolleyes: Nooh.. Ei kai se pappana olo tapa. :jahas:

27.5% eli Mukapappa...pelkäsin jo pahempaa tulosta...heh. Vielä ei siis ole hättää.

Teinpäs tässä vielä tarkistustestin :D

Yhteispisteet: 80%

Olet Ylipappa

Onnittelut, olet päässyt elämässäsi pitkälle
- siis todelliseksi papaksi. Tavoitat
pappana olemisesta juuri sen mikä on
oleellista. Muista, että sisäisestä pappastasi
on pidettävä huolta. Varomaton pappa
huomaa pian taas taantuvansa teiniksi.
Älä tingi periaatteistasi vaan levitä pappuuden
ilosanomaan.

Powerhousu sanoi:
Aijai. Nyt sun täytyy muuttaa user titleksi vanhahko valas.

Sain muuten ite saman, 17.5%

Enhän minä naisena voi mitenkään saada pappatestistä isoja prosentteja, mutta vaihdoin kuitenkin user titlen.

0%

Olet antipappa.
Olet kaukana aidosta papasta! Joko et ole täysin oivaltanut, mistä elämässä on kyse, tai sitten valehtelit vastauksissasi. Jälimmäisessä tapauksessa tee testi uudestaan. Mitään ei kuitenkaan ole vielä täysin menetetty. Määrätietoisella työskentelyllä voit sinäkin kasvattaa sisäisen pappasi hallitseviin mittoihin. Parhaaseen tulokseen pääset ottamalla mallia Oivasta ja Kumpulaisesta.

Back
Ylös Bottom