Dragon
VIP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kasva hiukan - poika :DMike sanoi:Siis millä vitulla tosta kukaan täysipäinen voi saada 75% ??
Kyllä mä vedän itseni hirteen sitten kun mittari näyttää 75%, eli:Dragon sanoi:Kasva hiukan - poika :D
TeiniX :thumbs:Mike sanoi:Kyllä mä vedän itseni hirteen sitten kun mittari näyttää 75%
Mä tuun paikalle jos tilaisuudessa on kakkukahvitMike sanoi:Kyllä mä vedän itseni hirteen sitten kun mittari näyttää 75%, eli:
Kauheeta ku kokeneen ihmisen korviin särkee tää nulikoiden ulina :DMike sanoi:Jumalauta, mä en saa edes yrittämällä tosta 75% :D
Saako joku muu?
Tuolta ne hehkeimmät mammat on tähänkin saakka löytyneet :piis:Mike sanoi:Dragon, jos on vaikeuksia naisten kanssa, niin tuolta vois löytyä seuraahttp://www.juupajoki.fi/vkoti.html
Tuohon on pakko nyt kyllä sanoa, että tunnen itseni aivan nulikaksi, onneksi. 75% WTF??Dragon sanoi:Kauheeta ku kokeneen ihmisen korviin särkee tää nulikoiden ulina :D
/me ei pane vastaan, ettei vanhuksen luut murru vahingossaDragon sanoi:/me hapettaa nulikkaa kepillä