Minulla on tapana paistaa kuorittuja pakastekatkarapuja pannulla, mutta alkoi mietityttää miten paljon niitä kannattaa kypsentää... Itse paistan ne tilkassa rypsiöljyä aivan rapsakoiksi. Sekaan vielä valkosipulijauhetta, koska katkat haisee aivan karmealle!:D Kukahan tietäisi onko tällä mitään vaikutusta esim. proteiinien säilymiseen? Itse kun olen vähän pöhelö ruokatietämyksen suhteen. Myös vihannesten käsittely mietityttää. Onko esim. pakastevihanneksien käsittelyn suhteen parasta tapaa? Entä tuoreet vihannekset, jos niitä haluaa kypsentää?
Muutenkin kiinnostaisi tietää, mitä vihanneksia kannattaa kuntoilijan popsia? Ja onkos ne katkaravut oikeasti kannattavaa evästä, onhan niissä ainakin runsaasti proteiinia...?
Toivottavasti joku osaa kertoa näistäkin asioista, eivätkä linkitkään ole pahitteeksi!
Muutenkin kiinnostaisi tietää, mitä vihanneksia kannattaa kuntoilijan popsia? Ja onkos ne katkaravut oikeasti kannattavaa evästä, onhan niissä ainakin runsaasti proteiinia...?
Toivottavasti joku osaa kertoa näistäkin asioista, eivätkä linkitkään ole pahitteeksi!