palstan aiheet???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pinja
  • Aloitettu Aloitettu
Jotenkin vähän on alkanut ihmetyttää osa punttimimmien palstan aiheista. Käyn aika usein tsekkaamassa palstan ja nyt tänne on ilmestynyt aiheita ihmissuhteista ja kaikkesta muusta vähemmän kiinnostavasta. On kiva lukea juttuja treenaamiseasta, ravinnosta jne, mihin periaatteessa tämä palsta on tehty. En kiellä etteikö saisi kirjoittaa kaikesta, mutta minua ei ainakaan kiinnosta sitten enää niin paljon käydä palstalla.

Rauta nousee ja rokki soi :D

Mutta täytyypä myöntää, että minullakin kävi jokin aika sitten mielessä, että palstan aiheet menevät välillä itseäni vähemmän kiinnostavaan suuntaan (näihin ei kylläkään kuulu ihmissuhteet). Sitten kuitenkin tajusin, että eiköhän homma ole niin, että voin itsekin antaa panokseni siihen, onko palsta mielestäni kiinnostava vai ei. Eli siitä vaan itseäsi kiinnostaviin aiheisiin kommentoimaan ja tarvittaessa uusia threadeja aloittelemaan, Pinja :) Vanhoja viestejä lueskelemalla löytyy vielä monia mielenkiintoisia juttuja, joihin monellakin voisi olla vielä oma sanansa sanottavana.

Ja vielä noista ei-treeni-aiheista: minä ainakin olen huomannut, että tämä Punttimimmien palsta on joka suhteessa niin asiallinen, että askarrutti minua mikä asia tahansa, jos täältä kysyn neuvoa voin melkeinpä luottaa siihen, että saan hyviä vastuksia. Esim. tuota vappuruoka-asiaa mietin vaikka kuinka pitkään, tein netissä hakuja, kaivoin reseptejäni (joita ei tällaisella ei-keittiöihmisellä nyt niin kauheasti ole). Kavereille en halunnut kilauttaa, sillä he olivat tulossa kylään ja halusin yllättää heidät :) Aikani pähkäiltyä keksin, että kysäisenpä asiaa teiltä ja se oli kyllä oikea valinta :worship:

Originally posted by Pinja
Jotenkin vähän on alkanut ihmetyttää osa punttimimmien palstan aiheista. Käyn aika usein tsekkaamassa palstan ja nyt tänne on ilmestynyt aiheita ihmissuhteista ja kaikkesta muusta vähemmän kiinnostavasta. On kiva lukea juttuja treenaamiseasta, ravinnosta jne, mihin periaatteessa tämä palsta on tehty. En kiellä etteikö saisi kirjoittaa kaikesta, mutta minua ei ainakaan kiinnosta sitten enää niin paljon käydä palstalla.

Ei niitä otsikoita ole pakko lukea, jos ei kiinnosta.

Jos haluat jutella treenistä ni eiku pistät vaan oman threadin pystyyn :) Tällä hetkellä ei punttimimmeillä ole välttämättä mitään kysyttävää.

Re: Re: palstan aiheet???

Originally posted by Hippa
Ei niitä otsikoita ole pakko lukea, jos ei kiinnosta.

Jos haluat jutella treenistä ni eiku pistät vaan oman threadin pystyyn :) Tällä hetkellä ei punttimimmeillä ole välttämättä mitään kysyttävää.

Juuri näin. Jokainen pystyy valitsemaan mielenkiintoiset threadit mitkä haluaa lukea. Mun mielestä on kiva jutella muistakin aiheista kuin treeneistä. Sitä kautta tutustuu paremmin palstan muihin mimmeihin. (Erilaiset threadit tuovat vaihtelua ja piristystä päivään, varsinkin kun täällä palstalla on tullut pyörittyä jo yli vuoden) ;)

Originally posted by Tiukkis
Ja vielä noista ei-treeni-aiheista: minä ainakin olen huomannut, että tämä Punttimimmien palsta on joka suhteessa niin asiallinen, että askarrutti minua mikä asia tahansa, jos täältä kysyn neuvoa voin melkeinpä luottaa siihen, että saan hyviä vastuksia.

Yhdyn tähän ja Hipan postiin täydellisesti! Eli jos ei kiinnosta, niin ei ole pakko lukea. Tokihan olisin tuon oman ihmissuhteita käsittelevän threadini laittaa yleisellä puolellekin, mutta koska halusin siihen nimenomaan mimmien vastauksia, niin laitoin sitten kuitenkin tänne. Pitäisikö mimmien puolikin sitten jakaa treeni-ja-ravinto- ja yleiseen keskusteluun...?

Originally posted by Gillyanne
Pitäisikö mimmien puolikin sitten jakaa treeni-ja-ravinto- ja yleiseen keskusteluun...?

Olen myös samaa mieltä , että kaikki aiheet mahtuu mukaan. Tällähetkellä on mimmeissä ollut aika hiljaista... ei varmaan tarvetta jakaa kekustelun aiheita eri osioihin. Tietysti jos vilkastuu kovasti keskustelut ... hyvä idea Gillyanne ;)

Onhan täällä ollut keskusteluja, jotka eivät meikää kiinnosta, mutta jätän ne vain lukematta. Silti olen viestien määrästä huomannut, että muille se on ollut oikein antoisa ja mielipiteitä herättävä keskustelu. Joinakin päivinä ei ole ollut mitään kiinnostavaa. Sitten vain uutta päivää odottamaan ja seuraavana päivänä takaisin palstallen.

Vastatakseni kysymykseen, miun mielestäni tänne mahtuvat kaikensorttiset threadit ja topicit, treeneistä juhlakolttuihin tai dieeteistä silikoneihin. En ite ole ollut mikään threadien aloittaja, mutta jos päähän pulpahtaisi kysymisen arvoinen asia tai juttu, jonka haluaisin jakaa muiden kanssa, pistäisin heti postia. Kaipa muistaisin ekaksi katsoa searchillä, ettei aihetta ole ennen kaluttu tyhjiin joskus ennen muinoin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom