Rauta nousee ja rokki soi :D
Mutta täytyypä myöntää, että minullakin kävi jokin aika sitten mielessä, että palstan aiheet menevät välillä itseäni vähemmän kiinnostavaan suuntaan (näihin ei kylläkään kuulu ihmissuhteet). Sitten kuitenkin tajusin, että eiköhän homma ole niin, että voin itsekin antaa panokseni siihen, onko palsta mielestäni kiinnostava vai ei. Eli siitä vaan itseäsi kiinnostaviin aiheisiin kommentoimaan ja tarvittaessa uusia threadeja aloittelemaan, Pinja
Vanhoja viestejä lueskelemalla löytyy vielä monia mielenkiintoisia juttuja, joihin monellakin voisi olla vielä oma sanansa sanottavana.
Ja vielä noista ei-treeni-aiheista: minä ainakin olen huomannut, että tämä Punttimimmien palsta on joka suhteessa niin asiallinen, että askarrutti minua mikä asia tahansa, jos täältä kysyn neuvoa voin melkeinpä luottaa siihen, että saan hyviä vastuksia. Esim. tuota vappuruoka-asiaa mietin vaikka kuinka pitkään, tein netissä hakuja, kaivoin reseptejäni (joita ei tällaisella ei-keittiöihmisellä nyt niin kauheasti ole). Kavereille en halunnut kilauttaa, sillä he olivat tulossa kylään ja halusin yllättää heidät
Aikani pähkäiltyä keksin, että kysäisenpä asiaa teiltä ja se oli kyllä oikea valinta