Palsta nykii, olenko ainoa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Ikä
45
Onko joku muu huomannut eroa eiliseen?
Eilen mulla toimi muistaakseni aika normaalisti, tänään pätkii pahasti. Onko ongelma yleinen, vai johtuuko vaan jostain meidän paikallisesta ongelmasta täällä? Esim. paljon kuormitusta verkolle tuossa viereisellä yliopistolla... :confused:

Nykimisestä en tiedä, mutta tänä aamuna www.pakkotoisto.com osoite heitti mut jonkin aikaa väkisin tämän palveluntarjoajan etusivulle. Aikana reloadia hakattuani pääsin kuin pääsinkin lopulta palstalle.

Mulla nykii aina kun nuo pirun vilkkuvat ja välkkyvät bannerit ovat maisemissa...ei pysty kirjoittamaan ilman viivettä jos ne näkyvät tässä samalla kun rustaa ja kyllä...nykii enemmän kun eilen.

Mulla nykii aivan järkyttävästi enemmän kuin koskaan täältä kotikoneelta. Siis lukeminen yhtä helvettiä ja kun klikkaa johonkin, niin aina välillä lipsahtaa tuonne johonkin bannerin puolelle, kun ruutu päivittyy myöhässä ja tähtäys on päin vittua.

Ilo palstan lukemisesta on tällä hetkellä poissa. Palaan tässä myöhemmin ja toivon, että toimisi paremmin. Nyt ei tuu mitään... :mad:

Originally posted by Mtmm
Hommatkaa kunnon koneet!! Jumalauta me eletään vuotta 2002 ja porukka pelaa Unrealin uusimpia nettipelejä täysin kitkatta, jos jonkun fakin kone pykii 5 bannerista niin pykiköön.

Taitaapi olla enemmän selain/verkko-jumitus ongelma. Luulisi riittävän 1,2 Ghz & 256 rammia.

Originally posted by Tonza
Onko joku muu huomannut eroa eiliseen?
Eilen mulla toimi muistaakseni aika normaalisti, tänään pätkii pahasti. Onko ongelma yleinen, vai johtuuko vaan jostain meidän paikallisesta ongelmasta täällä? Esim. paljon kuormitusta verkolle tuossa viereisellä yliopistolla... :confused:
Itelläkin välillä pätkii ja pahasti mutta se ei johdu pakkotoistosta vaan omasta palveluntarjoajasta jolla aina välillä menee piuhat solmuun, se jos mikä osaa vituttaa kun maksaa maltaita yhteydestä jonka luulisi pelittävän aina kunnolla.

Originally posted by Mtmm
Hommatkaa kunnon koneet!! Jumalauta me eletään vuotta 2002 ja porukka pelaa Unrealin uusimpia nettipelejä täysin kitkatta, jos jonkun fakin kone pykii 5 bannerista niin pykiköön.

Joo ei tarvii suivaantua.

Ihmettelin vaan, kun ero eiliseen oli niin suuri.

Täällä taitaa tuon paikallisen verkon tukkoisuus vaihdella aikas perkeleesti, kun välillä toimii kuin unelma ja välillä vittuilee. Ainakaan tuossa neljän-kuuden välillä ei kannata netissä istua, kun ilmeisesti porukka palaa kotiinsa ja kaikilla koneet auki. Ei niin mitään saumaa pärjätä sillon...

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Juu kyllähän se täälläkin nykii vähän. Noi animoidut bannerit on yleensäkin aika turhia, kun niitä varmasti klikkaa jokainen sponsoreiden palveluita tarvitseva, vaikka niissä ei mikään liikkuisikaan. Vie turhaan kaistan leveyttä millä tahansa sivulla.

Monikohan täällä on modeemilla liikenteessä? Itellä on sentään käsittääkseni kunnon yhteys, vaikkei tuo kone aivan tämän päivän malli olekaan...

Ei varmaan modeemipojille ole herkkua tämä...

Himasta selatessa palstaa puolet hitaammalla koneella ei bannerit häiritse. Sama selain pitäisi olla...aikas kumma juttu. Pitää vielä katsoa jos päivittäisi selainta töissäkin (IE 5.5 kotona)

Jos animaatiot nyityttää palstan selailua, kannattaa pistää selaimeen asetus, että animaatioita ei näy. Eli ainakin IE 6:ssa avaa Tools/Internet Options/Advanced-välilehti -> Multimedia-kohdassa ota ruksi pois kohdasta "Play animations in web pages". Ainakin minulla auttoi huomattavasti tuohon nykimiseen.

JUMALAUTA DAVE!

Äärettömän suuri kiitos, auttoi heti!

:kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom