Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko kellään tietämystä, että onko tuo pakollista asua tuolla asuntolassa, vai voiko itse vuokrata asunnon näin halutessaan? Avokki olisi kovasti tulossa mukaan Kuopioon ja tätä varten tulisi asiasta tieto saada :D
Nuo asujen koot, eihän tuosta saa nyt oikeen mitään tolkkua. Jos mun rinnan ympärys on 105 niin minkähän koon otan kun esim. takissa ja paidoissa koot lähtee jostain 113 tienoilta o_O miks tää on niin vaikeeta :itku:
e. No googlesta löyty jonkunnäkönen taulukko missä noi koot sai jotenkin muutettua noihin kokoihin. Saa nähä mitä sieltä tulee...
Onkos joku tilannut sieltä psykologifirmasta omia tuloksia? Mulle tänään omat pisteet saapui ja sinänsä aika yllärinä tuli ne tulokset. Asteikko oli 1-5 ja tasaisesti otin kaikista kolmosta paitsi kirjoitushommista vitosen ja mekaanisesta päättystä nelosen ja niistä ihme viivanpiirtelyhommista kakkosen. Lähinnä tuo kirjoitus ihmetytti kun en oo koskaan ollut järin kova kirjoittamaan ja referaatistakin jätin viimeisen kappaleen kokonaan aloittamatta kun loppui aika kesken.
^Googlesta:
Palkkatilastot :: SPAL
Päälle pamahtaa haittatyölisät, bout 40 pinnaa ja henkilökohtainen palkanosa (ikälisät, yms/ joitakin prosentteja)
Uuden lain myötä perustason ensihoitoyksikössä pitää vähintään toisen olla terveydenhuollon ammattihenkilö, eli 2 pelastajaa ei voi miehittää enää keskenään autoa mutta toinen kyytiparista voi olla pelastaja.Korjatkaa nyt, jos oon väärässä, mutta enää ei taida pelastajat ajaa edes perustason lanssia?