Palkkari

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei lainkaan :david: kysymys. Nautippa vaikka 50g ~4dl veteen (enemmän vettä laimeampaa ja sekoittuu paremmin, yllätys yllätys, ja vähemmän niin toisinpäin. kokeile mistä pidät eniten) sekoitettuna. Voit nauttia vaikkapa kokonaan treenin jälkeen. ½ ennen treeniä ½ jälkeen, tai hieman treenin loppupuolella, ja kaikki loput lopuksi.

Perusasia sanoi:
http://www.pakkotoisto.com/kauppa/product_info.php?cPath=30&products_id=384

Kuis tälläne miun kannattais nauttia? Oon kasvava nuori (177/70/14)

Eli kuinka monta grammaa kannattaa reenin jälkeen sekottaa ja mihin? Ottakaa huomioon se että en ole täysin kehittynyt, oletan että ei tarvii ottaa yhtä paljon kerralla ku aikuiset. Mihinkä tällänen siis kannattais sekottaa? Ihan vaan veteen? =)

Tais olla aika :david: juttu.
Tuota minusta voit ottaa 100g treenin jälkeen, vaikka olet muka noi pieni, itse olen 170cm pitkä ja painan aamupainona 7 kiloa vähemmän kuin sinä, niin otan palkariksi jotain tuon tapaista 100g. Ei se paljoa ole. Tosin itse olen hifistelijä enkä itse käytäisi tuota palkkaria, kun herakonseraatilla kestää iät ja ajat imeytymiseen käytän heraisolaattia, mutta toisaalta rahaa menee enemmän.. :itku:

NGV, sori en ajattele noin pitkälle. =) Sinoot jo tollane pröö keho vaik oot vasta 16 ja tiedät kaiken. ;) Mut siis 100 vai 50gr? Meneekö jo plussan puolelle kauheasti jos otan ton 100gr? Ku olis tässä suunnitteilla painonpudotusta (Fläsää pois joku pari kiloo :hyper: )

No ei tuosta mitään ylimäärästä tuu vaikka 100g joisitki. Ja todella kannattaa ajatella vähän pidemmälle niin kehittyy paremmin.

Ota ihmeessä siis 100g kerralla.

Eli siis en voi jättää vaikkapa lounasta väliin jos otan palkkarin. =) (Ei ole mitään lounaankorvikkeita tuo jauho?) Mut jos kumminkin söisin lounaalla hieman vähemmän, koska edelleen mielessä se laihduttaminen. =)

100g on passeli annos.

Elä syö "hieman vähemmän", vaan ota selvää, minkä verran syöt mitäkin makroravinnetta nyt ja minkä verran pitäisi syödä. Sitten opettelet syömään sen verran (tod.näk. paljon enemmän, mitä nyt syöt).

Sitten kehit lihasta lisää, jonka jälkeen poistat läskiä suunnitelmallisesti ja fiksusti, eli lasket, mitä tarttee syödä ja minkä verran. Viimeinen toimenpide siis, jos tuntuu, että läsää on liikaa ja sitä pitäisi poistaa.

Anteeksi ylläolevan tekstini imperatiivimuoto. :D Koko teksti on kumminkin tarkoitettu ehdotukseksi, ei missään nimessä käskyksi.

No jos näin

(Salipäivänä tälleensä, muuten ihan sama paitsi ei palkkaria)

Aamu : 2 ruisleipää, ilman voita, molemmille päälle kaks zipaletta juustoo ja leikkelettä

Lounas : Koulun lämmin ruoka, lasi maitoo ja ruisleipä ilman voita. (salaattia varmaan kannattaa ottaa mukaan.)

Päivällinen : Kasvispainotteinen ateria, 250 grammaa maitorahkaa.

Iltapala : Kaks palaa ruisleipää ilman voita ja taas ne zipaletta juustoo ja kinkkuu.

Pahalta näyttää?

Perusasia sanoi:
No jos näin

(Salipäivänä tälleensä, muuten ihan sama paitsi ei palkkaria)

Aamu : 2 ruisleipää, ilman voita, molemmille päälle kaks zipaletta juustoo ja leikkelettä

Lounas : Koulun lämmin ruoka, lasi maitoo ja ruisleipä ilman voita. (salaattia varmaan kannattaa ottaa mukaan.)

Päivällinen : Kasvispainotteinen ateria, 250 grammaa maitorahkaa.

Iltapala : Kaks palaa ruisleipää ilman voita ja taas ne zipaletta juustoo ja kinkkuu.

Pahalta näyttää?

Proteiinia liian vähän! joka aterialla syöt n.30g proteiinia, hyvät rasvat puuttuu myös kokonaan ja muutenkin näyttää todella vähäiseltä tuo syöntisi katsoppa täältä esimerkkiä -> http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=32394

juham85 sanoi:
Kuinka paljon painaa 1,5 dl muscle+ jauhetta? Ja paljonko siihen pitäisi laittaa nestettä?

En ole kyseistä jauhoa punninnut, mutta vaikkaisin että n. 70 g painaisi tuo määrä. Ja nestettä joku 3-4 dl, ihan siis miten paksua tai ohkasta siitä haluat, mitään oikeaa nesteen määrää ei olemassa ole.

Kaipaisin palautusjuomaa voimaharjoittelulle (nopeus, maksimi). Pitäisi varmaan olla kreatiinit mukana? Massanlisäys ei todellakaan toivottavaa. Mitäs kannattaisi ostaa? Jos fastin valikoimasta löytyy hyvä niin mielellään niitä.

Perusasia sanoi:
Kaenkky muuten saattaisi onnistua, muttei mulla oo tota Fast Whey3:sta ja mäkki lähti just Savonlinnasta. =(

No eihän niiden nyt tarkalleen samoja tarvitse olla mutta tuossa on suuntaa antavia esimerkkejä, ja tarkoitin lähinnä tätä bulkki esimerkkiä

n. 3500 kcal bulkkiesimerkki by Hekottaja:

aamupala: kaurahiutaleita 4dl, 250g maitorahkaa, mehukeittoa 4dl. vitamiinit

lounas: 100g (kuiva) riisi, broilrin rinta 200g.

välipala: sama kuin aamiainen

päivällinen: 100g makaroni, jauheliha 200g, öljy 10g.

välipala2: purkki rahkaa, ananas purkki, öljy 15g

iltapala: 80g tonnikalaa, purkki rahkaa/raejuusto 15g öljy.

prot. ~250g hiilarit:~400 rasva~90 kcal:3500

Siitä vain sitten muokkaa omaa kulutusta vastaavaksi.

Suositut

Back
Ylös Bottom