Palkkari maitoon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dietka
  • Aloitettu Aloitettu
Kertoisitteko tästä kun en ole asiasta varma. Eli sekoittaisin niin mielelläni palkkarit/protskut rasvattomaan maitoon ja olen kuullut että maito hidastaisi imeytymistä, elikkä onko sillä isokin vaikutus lihaskasvuun? en juo muuten maitoa ollenkaan paitsi joskus kaakaossa mutta palkkarissa se on luxuksen makuista ja maku vaan sattuu merkitsemään mulle paljon.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Dietka sanoi:
Kertoisitteko tästä kun en ole asiasta varma. Eli sekoittaisin niin mielelläni palkkarit/protskut rasvattomaan maitoon ja olen kuullut että maito hidastaisi imeytymistä, elikkä onko sillä isokin vaikutus lihaskasvuun? en juo muuten maitoa ollenkaan paitsi joskus kaakaossa mutta palkkarissa se on luxuksen makuista ja maku vaan sattuu merkitsemään mulle paljon.

Haku :rock:

edit: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=15744&page=3

Ei kuulemma sittenkään hidasta (ainakaan merkittävästi) joten maitoon vaan jos maistuu paremmalta.

Mites se juttu sitten että aminohapot "heikkenevät" jos sen sotkee maitoon tunnin-puoli ennen? Pitääkö paikkansa? Toinen juttu muuten että aika vmäistä jos toi leviää treenireppuun. Ja lämmin maito on aika :urjo:

Jos maito pysyy suht. kylmänä niin miksipä ei. Itsellä ainakin nousee niskakarvat pystyyn kun ajattelee maitoa joka köllii lämpimässä pukukaapissa toista tuntia..

Raanasta vaan vettä jauhoihin, möskä sekaisin ja naamariin ja kotia syömään. Ei kait sinne pukuhuoneeseen tarvi jäädä fiilistelemään mitään after-makuja :D

Ennen tuli palkkari sekoitettua AINA maitoon, mutta ei se kesällä kyllä mitään herkkua ollut ku tunnin seisoo repussa ja salilla joku +30´C :david: .Nykyään kyllä ihan mielellään sekoittaa veteen ja kun sen saa vielä reenin jälkeen kylmänä niin mikäs sitä on siemaillessa :kuola:

Mitäs mieltä, jos herat ja maltot pistää tuoremehun sekaan. Maku ainakin on hyvä, mutta vaikuttaako mehu imeytymiseen. Appelsiinimehussa näkyi olevan 10 g hiilihydraattia 100 ml:ssa. Onko tietoa, miten nopeasti kyseiset hiilarit imeytyvät. Onkohan mehuissa mukana kuitua, joka voi hidastaa imeytymistä?

Suositut

Back
Ylös Bottom