Palkkari ja vatsan turvotus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ~Ayla~
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Oon nyt viikon pari ihmetellyt, miksi mun vatsa on ihan turvoksissa ja jotenkin nestepöhöttynyt. Olen nyt käyttänyt e-rengasta neljä kk, josta aluksi tuli pientä turvotusta, mutta joka katosi aika nopeasti. Näin ollen luulen, että tämänhetkinen turvotus johtuu jostain muusta...

Aloitin palkkarin (Reco2) käyttämisen oikein säännöllisesti tossa pari viikkoa sitten ja nyt olen sitten alkanut epäillä, että tämä turvotus johtuu siitä. En ole muuttanut elämäntapojani millään tavalla, joten tämä on tosi omituista...

Minkälaisia kokemuksia muilla mimmeillä on? Olen kuullut huhuja, että noi puhdistetut hiilarit saattais aiheuttaa kaikenlaisia vatsavaivoja, mutta tällä hetkellä ei vatsassa ole mitään muuta vikaa kuin että se on tosi turvoksissa... :( Niin, ja mikä hassuinta, ainoastaan vatsa on turvoksissa! Ärsyttävää...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Vaikea uskoa, että muutama kerta viikossa nautittu palkkari (vai miten usen treenasitkaan?) tekisi sen, että vatsa olisi turvoksissa koko ajan. Syyttäisin melkein ehkäisyrengasta, se kun turvottaa omaa vatsaani.

On tietysti helppo testata, jättämällä palkkari pois pariksi viikoksi.

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Noh noh noh! Heti syytellään ehkäisyrengasta ja vaikka mitä. Mutta voi se oikeasti johtua juomastakin. Ihan ensiksi ota kauniiseen käteen tuoteseloste ja lue mitä juoma sisältää. Sitten mieti ankarasti, mahdatko olla jollekin aineosalle allerginen. Ainaskin oma vatta ei laktoosi-intoleranssin takia tykkää mistään missä on jotain vähänkään maidon/maitojauheentaipasta. Ja huom! Hylat etc menevät alas ihan normaalisti ilman turvotusta.

Tosi iisi tapa testata on vaihtaa eri valmistajan eri juomaan ja kokeilla sitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom