Palkitseminen?

Palkitsetteko itsenne jollain,kun pääsette haluttuun tulokseen?Tänään ollut taas sellainen tunne,ettei mistään tule mitään,kehitys junnaa,rasvat pysyy ja tulokset ei nouse:( *maissa*
Kova motivointi,sitten kun enemmän erottuu lihat nahkoista saan ostaa makeet housut tms. ,samoin muhun iskee toi uusien kuteitten ostaminen ja shoppailu ihan jo treeni motivaationkin kannalta...Mistäköhän tää masennus siis johtuu...*matti kukkarossa* :D

Mun pitäs palkita itseäni etukäteen. Näytän sellaiselta tasapaksulta möykyltä, että ihan hävettää kulkea ulkona. Joka päivä mietin, että voikun jaksaisin vähän enemmän panostaa ulkomuotooni ni ei tarttis hävetä itteään!

Mun ukkoni lupasi viedä mut syömään, kun nostan oman painoni penkistä. Se on sellainen isompi tavoite mulla :)

Minäkin lahjon itseäni motivoitumaan :D lupaan itselleni uusia vaatteita, ne lettipidennykset, ja kauan odotetun tatuoinnin. :p

Minulla tsemppiä pitää lisäksi yllä se, että käyn silloin tällöin sovittelemassa vaatteita (ihan sovittelemassa, vaikka tietää ettei ole juuri nyt rahaa). On kiva huomata, että astetta pienemmät menevät päälle, tai että näyttää hitusen siedettävämmältä niissä vanhan kokoisissa :D

Lisäksi (minulla) motivaatiota nostaa katsella ihan netissä kuvia fitnesskunnossa olevista naisista (tai paremminkin joistakin naiswrestlereistä. Heillä on sellainen kroppa jota havittelen :) ). Ei ketuta, tulee vain se olo, että minä kans! :D

Lisäksi kannattaa käyttää montaa eri mittaria; Jos vaaka ei näytä hyvää, otetaan mittanauha esille, ja mitataan moonesta kohtaa, kyllä joku niistä hyvälle mielelle saa ;) tai sitten mennään peilin eteen ja keskitytään realistisen arvostelun ohella etsimään pikkuisen niitä hyviä puolia muutoksen suunnasta. Vaikka itse(kin) olen kovin kriittinen näkyvien tulosten suhteen, tekee hyvää välillä löytää niitä valopilkkuja, vaikka sitten etsimällä etsittyjä ;)

Tsemppiä ja lottovoittoja! :lol2:

Palkitsemisesta

Nyt huhtikuussa kun opinnäytetyö on palautettu, yliopiston arvosanat kädessä ja
KROPPA SIINÄ KUNNOSSA KUIN TAVOITE ON LAITETTU niin
mie lähden reissuun eli kahdeksi viikoksi lämpimään. Sitä ennen ei palkitsemista missään muodossa:evil:

Re: Palkitsemisesta

Originally posted by Voimanainen
KROPPA SIINÄ KUNNOSSA KUIN TAVOITE ON LAITETTU niin
mie lähden reissuun eli kahdeksi viikoksi lämpimään.

good luck for you;) Mä lähin etelään reissuun heti syksyn kisojen jälkeen ja sille matkalle jäi myös se kisakunto. Olin aivan järkyttynyt kuinka nopeasti sitä löysistyy. Seuraavan dietin jälkeen olen viisaampi ja nostan kaloreita pikku hiljaa ylöspäin...enkä syöksy suoraan uimaan jäätelöaltaaseen:lol2:

lihas on katoavaa, läski ikuista...:lol1: :lol2: :lol1:

Kyllähän sitä tulee aina palkittua itsensä vaikka millä tavoin esim. hyvällä ruualla, kämppää sisustamalla ja silloin tällöin pienellä "kännillä". Pitäähän sitä välillä ottaa rennommin ja hemmoitella itseään. Yleisilme kuitenkin on aina tehdä kovasti töitä ja yrittää parhaansa treenin ja muun suhteen ... :p

Suositut

Back
Ylös Bottom