Tuolla yleisellä puolelle oli tredi siitä, paljonko jengi on nostanut painoaan tietyn ajanjakson sisällä. Siitä tulikin mieleen, että olisi kiva kuulla pelkästään naisten kommenttia asiaan. Varsinkin jos tavoitteena on kisat tai yleensäkin selkeä lihasmassan kasvatus. Oletteko pitäneet jotain kuria paljonko paino saa nousta tietyssä ajassa, seuranneet vain peilistä vai miten? Itse olen vasta tämän vuoden puolelle syönyt oikeasti niin, että olen seurannut painoa saadakseni sen tasaisesti koko ajan nousemaan. Olen pitänyt tavoitteena/rajana nostaa painoa n. 1 kg/kk, koska luin jostain, että jos paino nousee sitä nopeammin, kertyneet kilot on sitä todennäköisemmin enempi rasvaa... Tottako vai ei?
En ole koko vuotta syönyt putkeen painon nousten vaan alkuvuodesta tuli yksi kk:n pätkä ja nyt menossa toinen. Lähinnä siksi mennyt pätkittäiseksi, että välissä on ollut kipeänä tai jotain muuta ollut. Muutenkin ajatellut hieman vaihdella syömisen määrää, koska tavoite ei ole vetää hirveä tuhtikuosi ja sitten pitää pitkä dieetti. Mielumin vuorotellen kiristelyä/mässäilyä. Nyt vaan tosiaan olisi kova hinku saada reilusti massaa, mutta mietityttää paljoko kerätä ympärilleen, ettei ihan läskiksi mene koko touhu!
Toivottavasti ei vielä samanlaista trediä ollut...
En ole koko vuotta syönyt putkeen painon nousten vaan alkuvuodesta tuli yksi kk:n pätkä ja nyt menossa toinen. Lähinnä siksi mennyt pätkittäiseksi, että välissä on ollut kipeänä tai jotain muuta ollut. Muutenkin ajatellut hieman vaihdella syömisen määrää, koska tavoite ei ole vetää hirveä tuhtikuosi ja sitten pitää pitkä dieetti. Mielumin vuorotellen kiristelyä/mässäilyä. Nyt vaan tosiaan olisi kova hinku saada reilusti massaa, mutta mietityttää paljoko kerätä ympärilleen, ettei ihan läskiksi mene koko touhu!
Toivottavasti ei vielä samanlaista trediä ollut...