Paljonko olisit valmis maksamaan teetetystä puvusta / kauluspaidasta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja n4kk3
  • Aloitettu Aloitettu
Aika kovaa dumausta tulee itse mittaukselle ja mittavaatteiden nettitilaukselle noin ideana yleensä. Itse olen ainakin ollut erittäin tyytyväinen työn & materiaalien laatuun ja istuvuuteen. Vertailukohtana siis lähinnä Jewh0:n mainitsema satasen stockkanpaita muutoksilla.

Mitat nettitilauksiin olen ottanut vanhasta hyvin istuvasta paidasta.

Pukua en kyllä minäkään uskaltaisi sentään netistä ostaa. Ihan riskin hintaluokan ja mittojen paljouden takia. Liian monta mahdollista mokauskohtaa. Paidoissa jos vaikka joskus sattuisikin tulemaan huti, niin se ei 3- tai 4-mittapaitaa satasella hinnoittelussa juurikaan kirpaise.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ehkä 200-300euroa, en enempää. Ja tämäkin oletuksena, että se myös sitten istuu päälle. Tuolla 300eurolla saa kuitenkin suomestakin jo kohtuu laadukkaita pukuja alennuksesta esim. hulluilta päiviltä tms. Vaikka täysin istuvaa on vaikea löytää, niin pienet korjaukset eivät suomessakaan räätälillä paljoa maksa.

Palautuksen on oltava toimiva, luotettava ja maksuton. Muuten ihmiset tuskin uskaltavat ostaa näkemättä noinkin arvokasta vaatetta.

Ehkä 200-300euroa, en enempää. Ja tämäkin oletuksena, että se myös sitten istuu päälle. Tuolla 300eurolla saa kuitenkin suomestakin jo kohtuu laadukkaita pukuja alennuksesta esim. hulluilta päiviltä tms. Vaikka täysin istuvaa on vaikea löytää, niin pienet korjaukset eivät suomessakaan räätälillä paljoa maksa.

Palautuksen on oltava toimiva, luotettava ja maksuton. Muuten ihmiset tuskin uskaltavat ostaa näkemättä noinkin arvokasta vaatetta.

Hyvä pointti, mutta eipä taida olla mahdollista. Ite maksoin etukäteen puolet ja jouduin allekirjoittamaan sopimuksen, että korjauksia tehdään tarvittaessa, mutta sitoudun ostamaan puvun vaikka siitä ei täydellistä tulisikaan.

Itse teetin Ratsulassa Turo Tailorin takin muutama vuosi sitten ja 380e maksoi. Takin hartiaosa c74 ja vyötärö c58, niin ei pystynyt edes kaventamaan vaan tehtiin mittojen mukaan uusi :D

Teetin hääpuvun aika ex-tempore Tampereen Pohjanheimossa muutama vuosi sitten. Tallustelin vaan liikkeeseen ja vastaan käveli joku adonis. Sanoin että tarttis hääpukua. Sen silmät alko loistaa ja se melkeinpä huudahti et "mistä sä arvasit et meiltä saa pukuja sun mallisille äijille!:D"
Öh no tää on eka liike mikä tuli mieleen.

Puku (paita,housut,takki,liivit ja se ihmeen norsunkorva-kravatti) 850€. Aikaa meni kolme viikkoo.
Ei paha kun on vieläkin käytössä. Kyllä joku 600 sit ihan "arkipuvusta" on maksimihinta.

Vertailukohtana.. vaimon hääpuku tilattiin mittatilaustyönä saksasta, kesti 4kk. ja kerran ollu päällä :D En ees sano paljon makso. No tonnin makso.

Custom Shirts, Tailored Shirts, Dress Shirts | Modern Tailor Custom Tailored Suits and Shirts

Kannattaa mitata omasta suht hyvin istuvasta paidasta mitat ja siitä justeerata omaan makuun. Parin kympin paidalla määritin mitat kuntoon, kangas oli jotain h&m tasoa eli välttävä. "Kalliimmista" kankaista tehtyihin paitoihin (60-70€) olen ollut erittäin tyytyväinen ja hinta on sama ellei halvempi kuin mikä tahansa off the rack ok kauluspaita Suomessa.

Modern Tailor - Friend Offer

linkin kautta saa alennuskoodin iherbin tms tyyliin, ei ole pakko käyttää jos ei halua antaa referral pennejä minulle :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom