Paljonko maksaa DV-johto Digivideokameraan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tical
  • Aloitettu Aloitettu
Paljonkohan maksaa DV-johto Digivideokameran ja tietokoneen välille? Suunnilleen?
JVC on kameran merkki..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nipsu sanoi:
Paljonkohan maksaa DV-johto Digivideokameran ja tietokoneen välille? Suunnilleen?
JVC on kameran merkki..

Verkkokauppa.com näyttäisi myyvän dv-kaapeleita 5.60e-10.60e haarukalla.

Anttilassa 4.5m DV-kaapeli maksaa muistaakseni siinä 20e kieppeillä, taisi olla enemmänkin (muistelisin että olisi ollut jopa 28e). Samoin vastaavissa kaupoissa kaapelin hinta pyörii siellä 20-30e kieppeillä.

Itse ostin Helsingin Mikromafiasta tietokoneeseen firewire-kortin ja kaapelin yhteishintaan 25 euroa. Kaapeli on tosin vain metrin pätkä.

Dv-kaapeli ja mitä muuta?

Eli mitä muuta tarvitsee ostaa ku DV-kaapelin, että saisi videokuvaa siirrettyä tietokoneelle? Tarvitaanko siihen joku tietty ohjelma millä sen saisi vaan avattua vai? Kertokaa kaikki mitä tarvitaan. Kiitos :rock:

Ture sanoi:
Eli mitä muuta tarvitsee ostaa ku DV-kaapelin, että saisi videokuvaa siirrettyä tietokoneelle? Tarvitaanko siihen joku tietty ohjelma millä sen saisi vaan avattua vai? Kertokaa kaikki mitä tarvitaan. Kiitos :rock:

No ainakin firewire portti pitää koneesta löytyä, usb:ssä ei "tehot" riitä kuvan siirtoon. Ja eiköhän wintoosassa ole se moviemaker, jolla pitäisi onnistua ilman suurempia ongelmia. Itse käytän Pinnacle Studio 9 -ohjelmaa.

Ja itse maksoin kaapelista muistaakseni 30 euroa, mutta se on joku parempi ja varustettu ikuisella takuulla. :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom