Paljonko kuluta?!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jaaggo
  • Aloitettu Aloitettu
Elikkäs, homman nimi on seuraava; kuinka voin ssada tietoon, että kuinka paljon kulutan päivässä, kun minulla on dieetti menossa?
Esim1: Vedän suht rankan salireenin(60min) ja sen perään 30min lenkin. Puöräilyä tulee 15min, joka on aika lepposta polkemista.

Esim2: Aamulla tyhjään vatsaan kävelen rivakkaa vauhtia 45min ja illalla on perusrankka salireeni(60min, löysempi kuin esim1:ssä)

Pystysittekö siis jotenkin antamaan jotain vinkkejä tai linkkejä?:lol2: :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Haukifile sanoi:
www.kalorilaskuri.fi sieltä saat aika hyvän arvion, voit syöttää juuri nuo päivän aktiviteetit sinne ym. Mutta kyseessä on siis arvio.
Oon joo koittanut, mutta ajattelin että olisi joku tarkempikin tapa, kun se on niin ympäripyöreä. Jos jotenkin sykkeen ja ajan perusteella voisi laskea kulutuksen, tai jotenkin?

MrIks sanoi:
Oon joo koittanut, mutta ajattelin että olisi joku tarkempikin tapa, kun se on niin ympäripyöreä. Jos jotenkin sykkeen ja ajan perusteella voisi laskea kulutuksen, tai jotenkin?
No ittellä on ainakin sykemittarissa kalorilaskuri, tiedä siitä miten tarkka se on. Tuo kulutus kun on kuitenkin aika yksilöllistä.

MrIks sanoi:
Katteleppas tuolta niin ja kyllä sykemittarilla saa ehkä parhainten kuten Haukifile mainitsikin

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom