17v ja 2500m :D Itselle ihan riittävä, ku ei kummosii tavoteitta oo, kunhan harrastuksissa pärjään tuolla kunnolla niin riittää. Ja tarkennukseks vielä, että oon vasta alottamassa saliharjottelun, eli en varsinainen punttimimmi vielä oo..
Ei oo varmaan puoleen vuoteen tullu kokeiltuu, mutta muistaakseni viimeks meni joku 2,85km juoksumatolla. Ja siinähän menee ekat parikyt sekkaa pelkkään maton käynnistymiseen :D Pitäs mielenkiinnosta vetää joku kerta. Kolme kilsaa ois tavotteena vielä joku päivä.
Noin vuosi sitten viimeksi juostu intin kotiutuscooper, silloin meni 2400m. Tyytyväinen olen tulokseen, juokse en juuri koskaan eikä sen suhteen ole suurempia tavoitteita.
Itse juoksin elämäni ensimmäisen cooperin, en ole aikaisemmin juossut muutenkaan kun muutaman kerran lenkkejä ja tulos oli 2100m. Lähdin liian vauhdilla liikkeelle joten puhti loppui ja loppukiri jäi myöhäseksi :/
Tästä on hyvä lähteä liikkeelle ja alkaa tekemään enemmän lenkkejä! Luulin aiemmin ettei polveni kestä juoksemista mutta ostin oikeanlaiset kengät ja polvissa ei ole tuntunut mitään ja nyt innostuin juoksemisesta ;)
Juoksin cooperin viimeks yläasteella, eli tovi jo vierähtänyt. Sillon meni jotain 2600m paikkeilla. Epäilen, että saattas tulla aikalailla sama tulos nytkin, tai ehkä ei kyllä ihan noin hyvä. :D
Vois olla ihan kiva testata taas joku kerta.
Reilu 12v sit meni 2700m, sen jälkeen on/off urheilua ja säännöllistä tupakointia. Nyt reilu vuosi savuitta ja tarkoitus olis syksyllä kokeilla cooperia, tavoitteena vähintään tuo sama 2700m
Pari vuotta sitten 3000m, mutta nyt kun olen punttaillut niin ahkeraan tuskin enää samoihin lukemiin pääsen. Täytyy kokeilla kesän lopussa, en suostu juoksemaan vähempää :D
2080 metriä parhaimmillaan pari vuotta sitten enkä sittemmin ole koettanut. Juoksukunto on kyllä näyttänyt vähän paranevan, kun
lopetin juoksemisen (tai lähinnä hölkkäämisen yrittämisen ) ja rupesin käymään ahkerammin salilla. Lihaksista se taisi sittenkin olla
paljolti kiinni. Kylkeen pistäminen vaikeuttaa juoksua edelleen, mutta jalat eivät kipeydy kuten ennen. Ehkä innostun taas harjoittelemaan
juoksua, kun painoakin pitäisi pari kolme neljä kiloa saada putoamaan.
1900m on paras tulos tältä juoksuninhoajalta keväältä 2010. En juokse vapaa-ajalla ilman välitöntä pakkoa metriäkään, pyöräily on enempi mun juttu. Ois kuitenki kiva saada joskus tuo 2000m rikki.
Yläasteella juoksin lähes aina 2950 ja ärsytti kovin kun ei tullut se 3000 täyteen..
Viime kesänä juoksin radalla 3200 ja erittäin tyytyväinen tulokseen koska tätä nykyä koiran kanssa juoksennellaan säännöllisen epäsäännöllisesti.. Mie olen enemmänkin ollut se kestävyysjuoksija, lyhyellä matkalla miut ohittaa pikku pennutkin kun jalat niin äkkiä maitohapoilla... :jahas:
Mä juoksin yläastella 2050 m ja sen jälkeen en ole kokeillut. Pitäisikin kokeilla, tulos saattaisi olla yllättävän hyvä, kun noita intervallijuoksuja on tullut vedettyä viimeiset puoli vuotta säännöllisesti ja peruskunto on muutenkin aika ok.